درمان بیماری های مقعدی در کلینیک تخصصی نور


درمان بیماری های مقعدی در کلینیک تخصصی نور

اگر از بیماری های روده رنج می برید و از درمان های خانگی هم نتیجه ای نگرفته اید بهتر است هر چه زودتر به طور جدی اقدام به درمان کنید.

به گزارش جام نیوز، اگر از بیماری های روده رنج می برید و از درمان های خانگی هم نتیجه ای نگرفته اید بهتر است هر چه زودتر به طور جدی اقدام به درمان کنید. ما کلینیک تخصصی نور را به شما معرفی می کنیم. در کلینیک تخصصی نور به طور اختصاص به بیماری های مقعدی و روده ای پرداخته می شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی نور، بیماری چندین ساله خود را تنها در یک روز درمان کنید.

کاهش تحرک، کاهش میزان فیبر در غذا و کاهش مصرف سبزیجات، افزایش غذاهای چرب و فست فود و شغل های نشسته باعث افزایش بروز هر چه بیشتر بیماری های نشیمنگاهی و روده ای شده است. معمولا افراد در ابتدا مشکل خود را زیاد جدی نمی گیرند و به علت خجالت کشیدن یا درد و دردسرهایی که به دنبال دارد بیشتر سعی می کنند خود را با درمان های خانگی درمان کنند. اما این درمان ها فقط در مراحل اول بیماری ممکن است جوابگو باشد. با پیشرفت بیماری باید به دنبال راه حل مناسب بود. ما به شما پیشنهاد می کنیم به جای مراجعه به بیمارستان و طی مراحل پر زحمت اخذ نوبت، معاینه و گرفتن وقت برای ویزیت متخصص و در نهایت نوبت عمل، به کلینیک تخصصی نور مراجعه کنید.

درمان بیماری های مقعدی در کلینیک تخصصی نور

درمان بیماری های روده ای در کلینیک تخصصی نور

در مورد کلینیک تخصص نور بیشتر بدانید

کلینیک تخصصی نور یک مرکز فوق تخصصی درمان بیماری های نشیمنگاهی است که بیماری ها در این مرکز با کمک لیزر درمان می شود. این کلینیک کار خود را از سال 1392 با تیمی متخصص و با تجربه شروع کرده است. مسئول این کلینیک دارای بورد تخصصی جراحی عمومی و فلوشیپ فوق تخصصی کولورکتال می باشند که به طور میانگین 100 عمل در ماه در این کلینیک انجام می دهند.

کلینیک تخصصی نور چه خدماتی انجام می دهد

- درمان بواسیر : در کلینیک تخصصی نور بواسیر با روش های نوین و با استفاده از لیزر و فیبر نوری درمان می شود. درمان در یک جلسه انجام می شود. تمام بافت های اطراف سوزانده می شود تا احتمال بازگشت بیماری وجود نداشته باشد. درمان بدون خونریزی است و درد ندارد.

- درمان کیست مویی : اگر برای درمان کیست مویی، بیمارستان و عمل جراحی سنتی را انتخاب کنید، لازم است زمان زیادی برای استراحت و دوران نقاهت خود در نظر بگیرید. اما اگر کلینیک تخصصی نور و لیزر درمانی را انتخاب کنید تنها زمان یک روز برای درمان و بهبود شما کافی است. با لیزر درمانی، کیست مویی سوزانده می شود و بدون خونریزی درمان انجام می گیرد.

- درمان شقاق : بیماری شقاق در کلینیک تخصص نور با استفاده از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و با لیزر درمان می شود.

- درمان فیستول : در کلینیک تخصصی نور، فیستول با کمک لیزر برداشت خواهد شد و از خونریزی و درد شدید عمل های جراحی فیستول در امان خواهید بود.

- درمان پولیپ رکتوم : اگر دچار پولیپ رکتوم هستید و از عمل جراحی می ترسید، خبر خوبی برایتان داریم. در کلینیک تخصصی نور، پولیپ های رکتومی با استفاده از لیزر درمانی برطرف می شوند. واضح است که لیزر درمانی پولیپ نسبت به جراحی سنتی بسیار راحت تر بوده و درد و خونریزی بسیار کمتری به همراه خواهد داشت.

درمان بیماری های مقعدی در کلینیک تخصصی نور

چرا کلینیک تخصصی نور را انتخاب کنم

در کلینیک تخصصی نور، بیماری های نشیمنگاهی در یک جلسه درمان می شود. درمان با کمک لیزر انجام می شود بنابراین خطر عفونت و خونریزی وجود ندارد. این درمان بدون درد است و فرد پس از درمان می تواند فعالیت های روزانه عادی را انجام دهد.

کلینیک تخصصی نور، با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات به بیماران خود خدمات می دهد.

کلینیک تخصصی نور، مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات است. محیط کلینیک کاملا بهداشتی و پاکیزه است و لوازم بهداشتی برای هر فرد اختصاصی است و استریلیزه می شود. تخت های این مرکز کاملا راحت و مناسب حال بیماران عزیز است. کلینیک تخصصی نور برای بیماران خانم نیز محیطی کاملا ایمن و بی دغدغه فراهم آورده است.

در کلینیک تخصصی نور، ارتباط بیمار و کلینیک پس از عمل قطع نمی شود و بیمار می تواند به صورت تلفنی و حضوری با این مرکز درمانی، ارتباط داشته باشد.

چگونه با کلینیک تخصصی نور ارتباط برقرار کنم

برای ارتباط به کلینیک تخصصی نور می توانید به این آدرس مراجعه کنید: تهران، بلوار کشاورز – بین خیابان کارگر و جمالزاده – جنب آزمایشگاه نور – پلاک ۹۵-طبقه پنجم-واحد ۸؛ و یا با شماره تلفن‌های 021-66928633 و 09194593347 تماس بگیرید. همچنین میتوانید به آدرس اینترنتی https://clinicnoor.com مراجعه فرمایید.

110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی