آخرین وضعیت مصدومیت کریستیانو رونالدو


کرسیتیانو رونالدو، ستاره 34 ساله یوونتوس دچار مصدومیتی جزئی شده است. نوشته آخرین وضعیت مصدومیت کریستیانو رونالدو اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین وضعیت مصدومیت کریستیانو رونالدو

مصدومیت رونالدو جدی نیست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰
آخرین وضعیت مصدومیت کریستیانو رونالدو

کرسیتیانو رونالدو، ستاره ۳۴ ساله یوونتوس دچار مصدومیتی جزئی شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همه ساله مسابقه ای تحت عنوان دیدار خانوادگی یوونتوس در شهر تورین برگزار می شود و کرسیتیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی یوونتوس در این دیدار غایب است. باشگاه یوونتوس ساعتی قبل اعلام کرد رونالدو مشکلاتی جزئی در عضله ران چپ داشته و طی چند روز آینده به تنهایی تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد.

بسیاری از هواداران یوونتوس برای تماشای بازی ستاره پرتغالی بلیت این دیدار را تهیه کرده بودند و حالا با مصدومیت رونالدو، آنها نمی توانند بازیکن محبوب خود را ببینند. مشابه همین اتفاق مدتی قبل نیز رخ داد و رونالدو در دیدار تدارکاتی یوونتوس مقابل تیم منتخب لیگ کره جنوبی نیز غایب بود.

فصل جدید سری A با دیدار یوونتوس مقابل پارما در تاریخ ۲۴ آگوست آغاز می شود و بیانکونری امیدوار است رونالدو تا آن مقطع بهبود یافته و بتواند در اولین هفته برای تیمش به میدان برود. یوونتوس در هشت فصل اخیر موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و امیدوار به دفاع دوباره از عنوان خود در فصل پیش رو است. این بازی دوستانه هر تابستان بین تیم اول یوونتوس و تیم پریماورا انجام می شود و هواداران به صورت خانوادگی و در فضای مفرح به تماشای این بازی می نشینند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...