بزرگترین نمایش میدانی کشور در سمنان در حال برگزاریست


بزرگترین نمایش میدانی کشور در سمنان در حال برگزاریست

سمنان- ایرنا- همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت و عید سعید قربان اجلاسیه شهدای شهرستان سمنان با اجرای بزرگترین نمایش میدانی کشور با عنوان فصل شیدایی در پارک کوهستان شهر سمنان در حال برگزاریست.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان گفت: نمایش فصل شیدایی تا کنون در ۲۵ استان کشور اجرا شده و هدف از اجرای این برنامه در سمنان، ارتقای معنوی جامعه و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و ایستادگی است.
محمد امامی افزود: برگزاری نمایش فصل شیدایی روایتگری از زمان حضرت آدم (ع) تا حضرت مهدی (عج) است و اجرای آن تا سی ام مرداد ماه با کمک و هنرنمایی ۴۰۰ نیروی انسانی ادامه دارد.
به گفته امامی، هرشب بیش از ۵ هزار بازدید کننده برای دیدن نمایش فصل شیدایی به پارک کوهستان می‌آیند و ضرورت دارد مسئولان همراه با خانواده در این برنامه شرکت کنند.
سپاه ناحیه سمنان با اشاره به مجوز سیرک صادر شده گفت: همزمانی اجرای نمایش فصل شیدایی که نشاط معنوی و دغدغه معنوی دارد در کنار سیرک منافات دارد و باید همزمانی اصلاح شود.
نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور علیرضا آشناگر استاندار و معاون استانداری و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

از عید سعید قربان تا عید غدیرخم دهه امامت نامگذاری شدهاست.
/۷۴۰۸/۷۳۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا