آغاز طرح ارتقای ایمنی موتور سیکلت سواران در جنوب استان کرمان


آغاز طرح ارتقای ایمنی موتور سیکلت سواران در جنوب استان کرمان

اکبر سلیمانی، گفت: با هدف آموزش موتور سواران در جنوب کرمان، طرح ارتقای ایمنی موتور سواران در شهرستان ها و روستاهای هدف طرح در حال اجرا است.

« اکبر سلیمانی »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: طرح ارتقای ایمنی موتور سیکلت سواران در جنوب کرمان آغاز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت، افزود: این طرح در ۷ روستای شهرستان جیرفت اجرا می شود.

وی، بیان داشت: روستاهای دارای بیشترین آمار آسیب دیدگی موتور سیکلت سواران و تعدد وسایل نقلیه موتور سیکلت در مناطق پر خطر، در اولویت این طرح قرار دارند‌.
سلیمانی، عنوان داشت: در این طرح ضمن آموزش موتور سیکلت سواران در زمینه رانندگی ایمن و رعایت شرایط رانندگی با موتور سیکلت یک عدد کلاه کاسکت رایگان به رانندگان داده می شود.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت، عنوان داشت: در قالب این طرح تاکنون ۶۳۰عدد کلاه کاسکت ایمنی به صورت رایگان بین موتور سیکلت سواران توزیع شده است.

در ادامه، « حسین زاده »، گفت: طرح ارتقای ایمنی تردد موتور سیکلت سواران که با همکاری و مشارکت جدی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال اجر است و کمک زیادی به کاهش آسیب های ناشی از تصادفات موتورسیکلت سواران می کند و شایسته تقدیر است.

فرمانده پلیس راه جیرفت، افزود: در ۴ماهه نخست امسال بیش از ۱۶ فقره تصادف در حوزه راه های شهرستان جیرفت رخ داده است که از این تعداد فقره، به ۲۰ نفر از موتور سوران آسیب وارد شده است.

وی، اظهار داشت: تصادفات در حوزه راه های شهرستان جیرفت موجب زخمی شدن ۱۳ نفر و فوت ۷نفر راننده موتور سیکلت در ۴ماهه نخست امسال شده است.

حسین زاده، ابراز داشت: رعایت قانون و مقررات و استفاده از لوازم ایمنی از جمله کلاه ایمنی مناسب از توصیه های پلیس به موتور سیکلت سواران است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403