یک کتاب حرف نزنید و به مردم دروغ نگویید


یک کتاب حرف نزنید و به مردم دروغ نگویید ، یک گام عملی، صادقانه و قابل لمس در راه خدمت گذاری به مردم بردارید! مردم سرنوشت و تقدیر شانرا با ذلت رقم نمی زنند ، مردم تا پای جان برای عزت و سربلندی خود و کشور شان و با نثار کردن بهترین هدیه...

یک کتاب حرف نزنید و به مردم دروغ نگویید ، یک گام عملی، صادقانه و قابل لمس در راه خدمت گذاری به مردم بردارید!
مردم سرنوشت و تقدیر شانرا با ذلت رقم نمی زنند ، مردم تا پای جان برای عزت و سربلندی خود و کشور شان و با نثار کردن بهترین هدیه خداوندی که همانا زندگی است ، برای عزت و شرافت و رقم خوردن سرنوشت با عزت تا آخر خط برای دفاع از ارزش هایی انسانی ایستادند و بازهم برای عزت و شرافت شان می ایستن ، ولی امروز آن دیروز نیست. امروز یک جمع بزرگ با مشوره و رایزنی و تحقیق و تدقیق برای سرنوشت آینده مردم باید تصمیم بگیرد.

سپردن سرنوشت مردم بدست فردی که توانایی دفاع از حق مشروع مردمش را نداشته باشد اشتباه بزرگ و جبران نشدنی است که متاسفانه دریک مرحله ای بسیار حساس تاریخی چنین اشتباه تاریخی صورت گرفت و تکرار آن برای مردم ما هزینه گرانی را در پی خواهد داشت.
تجربه نشان داد که جمع کردن همه صلاحیت های تصمیم گیری در محور یک شخص چه زیان هایی را درپی دارد.

امروز یک جمع بزرگ با مشوره و رایزنی و تحقیق و تدقیق برای سرنوشت آینده باید تصمیم بگیرد نه یک فرد.
باید شورای تصمیم گیری تطبیق موافقتنامه ای سیاسی پایه اساسی به وجود آمدن حکومت کنونی با حضور اقشار مختلف از شهروندان کشور تشکیل شود تا از تحقق و تطبیق و تخطی از مواد موافقتنامه ای سیاسی این حکومت نظارت کند.

مطابق متن موافقتنامه باید تمام کابینه و پست هایی کلیدی سیاسی ، نظامی و اقتصادی با مشارکت همه اقوام و توازون اشتراک اقوام در قدرت در تمام سطوح صورت بگیرد.
تمام فرمان هایی تقرر افرادی که بصورت یک جانبه توسط غنی صادر گردیده ملغا قرارداده شود و مقرری هایی جدید مطابق محتوی متن موافقتنامه سیاسی حکومت کنونی به عمل آید.

عقب نشینی از مواضع برحق ومشروع مردم خیانت به مردم و این کشور است باید به خواسته هایی برحق آنها پاسخ مثبت داده شود و تا برآورده شدن خواست هایی مشروع با مردم و در کنار مردم باید بود.
توجه داشته باشید که زندگی در قصر ها و دوری از مردم و پشت کردن به خواسته هایی مشروع مردم برای هر سیاستگر بسیار گران تمام می شود.

محمداسلم سلیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد