گذران اوقات فراغت در کانون بقیه الله با اولویت آموزش های مهارت محور


گذران اوقات فراغت در کانون بقیه الله با اولویت آموزش های مهارت محور

شهناز نارویی، گفت: درکانون فرهنگی هنری بقیه الله سعی کردیم با اولویت قرار دادن دوره های آموزشی مهارت محور، زمینه اشتغال بانوان را فراهم کنیم.

« شهناز نارویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: اوقات فراغت تابستانی، فرصت بسیار خوبی برای مهارت آموزی است.
مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله روستای حاجی آباد فلاح شهرستان عنبرآباد، افزود: آموزه های قرآنی و احکام از برنامه هایی است که در این کانون فرهنگی در حال برگزاری است.
وی، بیان داشت: در کانون فرهنگی بقیه الله سعی کردیم با اولویت قرار دادن دوره های آموزشی مهارت محور، زمینه اشتغال بانوان را فراهم کنیم.
نارویی، اضافه کرد: در همین راستا کلاس آموزش پرورش قارچ، کیف بافی و گلیم بافی را برگزار کردیم.
مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله، ادامه داد: در پایان دوره آموزشی پرورش قارچ، به شرکت کنندگان گواهی معتبر فنی و حرفه ای و در پایان دوره کیف بافی نیز به هنرآموزان گواهی معتبر میراث فرهنگی و صنایع گردشگری اعطا شد.
وی، با بیان این مطلب که این دوره های آموزشی برای شرکت کنندگان رایگان برگزار شد، ابراز داشت: هزینه برگزاری این دوره های آموزشی با حمایت و همکاری خیرین تامین شد.
نارویی، عنوان داشت: در رشته پرورش قارچ زمینه اشتغال ۲۴ نفر و در رشته کیف بافی زمینه اشتغال ۲۰ نفر فراهم شده است.
مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله، اظهار داشت: یکی دیگر از فعالیت های مهارت محور این کانون فرهنگی هنری، آموزش صنایع دستی بومی منطقه نظیر آینه دوزی و سوزن دوزی روی لباس است.
وی، در خصوص بازار فروش این صنایع دستی، بیان داشت: هنرجویان، آثار دستی خود را با بازاریابی بین فامیل و دوستان خود در استان های هم جوار به فروش می رسانند.
نارویی، ابراز داشت: سعی داریم با کمک خیرین جشن غدیر را برگزار و از آنجایی که اطعام در این عید ثواب دارد، به مهمانان شام دهیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول