مطبوعات ترکیه 15 آگوست 2019


مطبوعات ترکیه 15 آگوست 2019

مطبوعات ترکیه 15 آگوست 2019

روزنامه صباح در خبری با عنوان: "اردوغان با همتای اندونزیایی خود دیدار کرد" می نویسد:

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیروز با جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی گفتگو تلفنی انجام داد. در این گفتگو تلفنی اردوغان و ویدودو به طور متقابل عید قربان را به یکدیگر تبریک گفتند.

روزنامه استار در خبری با عنوان: "وزارت دفاع ترکیه، آغاز ماموریت پهپادهای ترکیه در منطقه را به شکل رسمی اعلام کرد" می نویسد:

وزارت دفاع ترکیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که پهپادهای (وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین) ترکیه در چارچوب تأسیس منطقه امن در شمال سوریه مامورت خود را آغاز کرده اند.

روزنامه حریت در خبری با عنوان "95 درصد از مراحل احداث ترمینال خرید تورک آکیم تکمیل شده است" می نویسد:

95 درصد از مراحل احداث ترمینال دریافت جریان گاز طبیعی در "Kıyıköy" که در شهر "تراکیای ترکیه در حال احداث است و قرار است در چارچوب پروژه "تورک آکیم" گاز طبیعی روسیه را به ترکیه حمل کرده و از آنجا نیز به اروپا منتقل نماید، تکمیل شد. شرکت مسئول از پروژه "تورک آکیم" با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: کل پروژه مطابق برنامه پیش می رود و پیش بینی می شود انتقال گاز طبیعی از این کانال در پایان سال 2019 آغاز شود.

روزنامه خبرتورک در خبری با عنوان "گردشگری کشتی های کروز در شهر موغلا" می نویسد:

کشتی تفریحی کروز "هوریزون" با پرچم مالت در چارچوب تور دریایی مدیترانه به عنوان بخشی از تور مدیترانه وارد منطقه مارماریس موغلا رسید. این کشتی تفریحی که در بندر کروز مارماریس لنگر انداخت، حامل 1610 گردشگر که اکثر آنها اسپانیایی هستند و نیز 607 پرسنل می باشد.

روزنامه یئنی شفق در خبری با عنوان "ساحل آبی فیروزه ای طی 4 روز از 25 هزار بازدید کننده استقبال کرد" می نویسد:

شهرستان کاش در آنتالیا در ایام تعطیلات عید قربان پر از گردشگر شد. ساحل کاپوتاش که بین شهرستان های کاش و کالکان است، روزهای تاریخی را تجربه کرد. این ساحل که به داشتن دریای فیروزه ای معروف است، در ایام عید قربان میزبان نزدیک به 25000 نفر بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی