شبکه گذاری برای تامین گاز سه روستای آستارا آغاز شد


شبکه گذاری برای تامین گاز سه روستای آستارا آغاز شد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره گاز بندر مرزی آستارا گفت: عملیات شبکه گذاری برای انتقال گاز به سه روستای مناطق کوهستانی این شهرستان، آغاز شده است و این طرح در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

محمدرضا صدقکار روز پنجشنبه در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دفتر آستارا اظهار کرد: با تکمیل شبکه گذاری و انتقال گاز به روستاهای سیج، دگرمانکیشی و گیلده منطقه کوهستانی حیران آستارا، ۵۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۳ و نیم درصد جمعیت روستایی آستارا از گاز بهره مند هستند و فقط ۲۲ روستای خالی از سکنه و ۱۲ روستای کمتر از ۲۰ خانوار جمعیت، فاقد گاز هستند.

وی اخذ مجوزهای عملیات فنی و عمرانی در اراضی تحت اشغال طرح انتقال گاز را زمانبر توصیف کرد و همکاری مردم، همراهی دهیاران و شوراهای اسلامی و تعامل اداره راه و شهرسازی را برای تسریع امور ضروری دانست.

شبکه گذاری برای تامین گاز سه روستای آستارا آغاز شد

سخاوت جبالی رئیس تعمیرات و بهره برداری اداره گاز آستارا نیز گفت: آب و هوای مساعد و استفاده بهینه از فصل کاری در پیشرفت شبکه گذاری و انتقال گاز موثر است و از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم و مشترکان استفاده می کنیم.

اداره گاز آستارا بیش از ۳۷ هزار مشترک دارد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب مرکز استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس