استاندار سمنان: راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شود


استاندار سمنان: راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: مقدمه و راهکارهای لازم برای تحقق فرموده‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شود.

علیرضا آشناگر روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه کل نظام اسلامی در مرحله جدید و آغاز کار است و همه باید برای تحقق این راهبرد تلاش مضاعف داشته باشند.

وی ادامه داد: جامه عمل پوشاندن به بیانیه گام دوم انقلاب و تفهیم آن بین آحاد جامعه کاری فراتر از تلاش و توان یک سازمان مانند تبلیغات اسلامی است و باید همه بخش‌ها کمک کنند.

استاندار سمنان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهبری در تهیه بیانیه گام دوم انقلاب زحمت کشیده اند و ضرورت دارد ساز و کارهای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب هر چه زودتر در استان تدوین و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی شان مهمی دارد، خاطرنشان کرد: مصادیق فرهنگ عمومی در استان سمنان احصا شود و کارهایی که فرهنگ را تحت تاثیر قرار دهد در این نشست مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار سمنان تاکید کرد: نشست های شورای فرهنگ عمومی با تمرکز بر مصادیق فرهنگی جامعه با دقت و اتخاذ دستور کار دقیق‌تر برگزار شود.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا