70 برنامه در دهه امامت و ولایت برنامه‌ریزی شده است


70 برنامه در دهه امامت و ولایت برنامه‌ریزی شده است

سمنان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: 70 برنامه با مشارکت 13 دستگاه اجرایی در دهه ولایت و امامت در سراسر استان برنامه ریزی شده که بعضی از این برنامه‌ها در حال اجراست.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر فضیلت روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی دیگر برنامه‌های خود را اعلام کنند تعداد برنامه‌های دهه امامت و ولایت بیش از ۷۰ برنامه می‌شود.
وی ادامه داد: سپاه استان، امور بانوان استانداری، اداره کل بهزیستی، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مخابرات، نیروی انتظامی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از جمله دستگاه‌هایی هستند که برای دهه امامت برنامه‌های خود را اعلام کردند.
وی برگزاری جشن در شهرستان‌ها، دیدار با مددجویان سادات کمیته امدا دو بهزیستی، توزیع کالاهای اساسی مانند گوشت بین مدد جویان، ارسال پیامک فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب و برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و آموزشی را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه امامت عنوان کرد.
مدیرکل فرهگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این اداره کل برای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب کارگروهی را تشکیل داده است.
فضیلت اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش‌هایی از سپاه استان و صدا و سیما از اعضای اصلی این کارگروه هستند و تا کنون سه نشست در این زمینه برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: تعدد اعضای کارگروه، رسیدن به جمع بندی را سخت می کند به همین دلیل در هرنشست یک دستگاه اجرایی برای اعلام برنامه و پیشنهادات خود در زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دعوت می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند.
نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور علیرضا آشناگر استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار و درباره عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب و برنامه‌های دهه امامت بحث و تبادل نظر شد.

از عید قربان تا عید غدیر به عنوان دهه امامت نامگذاری شده است .
۷۳۴۲/۷۴۰۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...