دنیل ریکاردو: نیم فصل دوم 2019 بهتر خواهد بود


فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو، راننده تیم رنو، اذعان می‌کند که تعطیلات تابستانی بسیار برای رنو خوش موقع بود و هدف او و تیم این است که در نیم فصل دوم 2019 عملکرد قوی‌تری داشته باشند. رنو در حالی پای به این فصل رقابت‌های فرمول یک گذاشت که امیدوار بود رتبه چهارم فصل گذشته خود در جدول سازندگان را باز هم تکرار کند، اما پایداری ضعیف موتور، اشتباهات...

فرمول یک ایراندنیل ریکاردو، راننده تیم رنو، اذعان می‌کند که تعطیلات تابستانی بسیار برای رنو خوش موقع بود و هدف او و تیم این است که در نیم فصل دوم 2019 عملکرد قوی‌تری داشته باشند.

رنو در حالی پای به این فصل رقابت‌های فرمول یک گذاشت که امیدوار بود رتبه چهارم فصل گذشته خود در جدول سازندگان را باز هم تکرار کند، اما پایداری ضعیف موتور، اشتباهات رانندگان و گاهی اوقات کم بودن سرعت آن‌ها باعث شده است که تا به اینجا در جایگاه ششم قرار بگیرند و 43 امتیاز کمتر از مکلارن داشته باشند.

ریکاردو نیز قراردادی عجیب و دو ساله با رنو به ثبت رساند و از ردبول به این تیم منتقل شد، اما اوضاع بر وفق مراد وی پیش نرفته است، به همین خاطر وی تصمیم دارد تا در نیم فصل دوم شرایط را به نفع خود تغییر دهد.

وی در مصاحبه با سایت کرش گفت:

نمی‌‌خواهم با لحنی منفی بگویم، اما این شروع مجدد برای همه خوب است، و گاهی اوقات شما احتیاج دارید تا کمی از بالا به قصیه نگاه، تا در واقع اتفاقات را بازنگری کنید.

دنیل ریکاردو: نیم فصل دوم 2019 بهتر خواهد بوددنیل ریکاردو: نیم فصل دوم 2019 بهتر خواهد بود دنیل ریکاردو و آنتونیو جیوویناتزی- گرندپری بریتانیا 2019

دنیل ادامه داد:

به نوعی شما در حالت برو، برو، برو هستید، مخصوصا در آخر هفته‌هایی (مسابقاتی) که پشت سر هم هستند. در واقع شما عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار نمی‌دهید و نمی‌گویید که درچه چیزهایی می‌توانم بهتر باشم، در چه مسائلی تیم می‌تواند بهتر باشد؟ همچنین برای من به شخصه ارزیابی عملکردم در 6 ماه اول کار با تیم جدیدم را در پی دارد.

نمی‌خواهم بگویم انتظارات، اما در شروع فصل سناریوهایی در ذهنم داشتم از آنچه که در فصل اتفاق خواهد افتاد.

الان می‌توانم ببینم آن‌ها تا چه حدی پیش رفته‌اند، و تلاش کنم تا بفهمم در چه زمینه‌هایی هم خودم و هم تیم می‌توانیم بهتر عمل، تا رو به جلو حرکت کنیم، و نگذاریم تا روزهایی مانند این روز [خروج در مرحله اول تعیین خط مجارستان] اتفاق بیافتند. این طور مسائل باعث می‌شوند کارهایی را انجام دهم که مثبت نیستند.

تعطیلات تابستانی برای ما خوب خواهد بود. مطمئن هستم که نیمه دوم فصل برای ما بهتر پیش می‌رود. ما فعلا فقط باید بالای سطح آب بمانیم و روحیه همه را بالا نگه داریم. می‌دانم که به آن نقطه می‌رسیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم