قدردانی رئیس شورای شهر آق‌قلا از شهردار تبریز


قدردانی رئیس شورای شهر آق‌قلا از شهردار تبریز

رئیس شورای اسلامی شهر آق قلا به جهت کمک های شهرداری و شورای شهر تبریز در سیل فروردین امسال، از ایرج شهین باهر شهردار تبریز قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آق قلا به جهت کمک های شهرداری و شورای شهر تبریز در سیل فروردین امسال، از ایرج شهین باهر شهردار تبریز قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، پیمان حسن قاسمی با حضور در دفتر شهردار تبریز، به پاس زحمات و کمک های شهرداری، شورای شهر و مردم تبریز در سیل امسال آق قلا، از ایرج شهین باهر قدردانی کرد.

حسن قاسمی در دیدار با شهردار تبریز با بیان اینکه حامل پیام تشکر امام جمعه، فرمانداری و مردم شهر آق قلا به شهردار تبریز است، عنوان کرد: کمک های نوع دوستانه مردم و مسئولان تبریز به مردم سیل زده آق قلا کاملا بموقع بود و به همین جهت همشهریان ما قدردان این زحمات مردم تبریز هستند.

وی افزود: مردم ایران و بخصوص مردم تبریز با کمک ها و یاری رسانی خود بار دیگر اتحاد مردم کشور را نشان دادند و برای مردم آسیب دیده آق قلا سنگ تمام گذاشتند.

در این دیدار همچنین فریدون بابایی اقدم عضو شورای اسلامی شهر تبریز که در سیل اخیر حضور پر ثمری را داشت، خاطرنشان کرد: شرایط آق قلا در سیل امسال خاص بود و با توجه به بافت نسبتا خوب این شهر، عملیات امداد و نجات به خوبی انجام شد و همچنین مردم آق قلا نیز تمکن مالی خوبی دارند و به همین علت اعتراض به کمک رسانی کمتر بود و مردم با نیروهای امدادی و خدمات رسان همراه بودند.

شهردار تبریز نیز در این جلسه با اشاره به جنبه های مثبت حوادث طبیعی، تصریح کرد: در چنین اتفاقاتی، مردم با کمک ها و یاری رساندن خود، روحیه نوعدوستی خود را نشان می دهند. بلای طبیعی اصلا اتفاق خوشایندی نیست اما یک فرصتی است تا مردم با همدیگر همراه شده و خود را برای اتفاقات بزرگ تر آماده کنند.

گفتنی است در فروردین ماه سال جاری بارش های شدید موجب سیل در 4 استان کشور شد که آق قلا، یکی از شهرهای استان گلستان به سبب آن مناطق و روستاهای زیادی از این شهر تحت تاثیر خسارات سیل قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس