اقامتگاه بوم گردی هارپاک ابیانه


اقامتگاه بوم گردی هارپاک نگینی در دل تاریخ با طبیعتی زیبا است که در ابیانه کاشان واقع شده و با قدمتی 900 ساله در نزدیکی آتشکده هارپاک که خود قدمتی بیش از 2000 سال دارد، قرار دارد. اقامتگاه بوم گردی هارپاک که در 5 طبقه پذیرای بوم گردان است، تنها 40 متر با آتشکده فاصله […] نوشته اقامتگاه بوم گردی هارپاک ابیانه اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی...

اقامتگاه بوم گردی هارپاک نگینی در دل تاریخ با طبیعتی زیبا است که در ابیانه کاشان واقع شده و با قدمتی ۹۰۰ ساله در نزدیکی آتشکده هارپاک که خود قدمتی بیش از ۲۰۰۰ سال دارد، قرار دارد. اقامتگاه بوم گردی هارپاک که در ۵ طبقه پذیرای بوم گردان است، تنها ۴۰ متر با آتشکده فاصله دارد و همین امر باعث محبوبیت این اقامتگاه نزد گردشگران ایرانی و خارجی شده است. اقامتگاه بوم گردی هارپاک به طور همزمان قابلیت سرویس دهی به بیست نفر از آن‌ها را دارا است.بوم‌گردی یا همان اکوتوریسم ادای دینی به میراث فرهنگی و طبیعی است، بوم گردی سفری مسئولانه نسبت به طبیعت و مردم با حفظ و به هم نزدن، زادبوم آن‌ها است.

اقامتگاه بوم گردی به معنای اقامتی است که به جای اقامت در ویلا و یا هتلی چند ستاره، در خانه‌ای روستایی و یا سنتی مطابق با شرایط موقعیت جغرافیایی منطقه است، وقتی که محیط زیست را حفظ کرده و به آن احترام و گذشته به حفظ منطقه سفر خود با رزرو بوم گردی از نظر اقتصادی کمک می‌کنید. با اجاره بوم گردی نه تنها به حفظ محیط زیست و سنت کمک خواهید کرد و با آن آشنا خواهید شد، بلکه در هر زیست بومی با فرهنگی متفاوت به مدتی محدود خواهید زیست.
در سال‌های اخیر علاوه بر هموطنان داخل ایران، گردشگران خارجی نیز از اقامتگاه های بوم گردی داخل ایران استقبال گسترده‌ای کرده‌اند. مسلما رزرو بوم گردی در مقایسه با رزرو هتلی پنج ستاره، تفریحات مدرن و کاملی را در اختیار شما نخواهد گذاشت، اما در روح شما و تجربه شما از زندگی تاثیری شگرف خواهد داشت.

اقامتگاه بوم گردی هارپاک ابیانه

با اجاره اتاق در اقامتگاه بوم گردی هارپاک از سرویس‌هایی مثل اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی و راهنمای تور بهره‌مند خواهید شد و با هماهنگی پرسنل می‌توانید غذاهای محلی را نوش‌جان کنید. اقامتگاه برای کودکان زیر سه سال مجانی است و در سفر خود می‎توانید از آب انبارها، قلعه‌ها و آتشکده‌ها و غیره بازدید کنید.
خدمات اقامتگاه
اتاق ها دارای تلویزیون، یخچال، صندلی و چای ساز هستند. این اقامتگاه فاقد اتو و سشوار است.
شامپو و صابون
خدمات لاندری با هزینه جداگانه
سیستم گرمایش و سرمایش: بخاری و پنکه
آشپزخانه مشترک
گشت با هزینه جداگانه
اینترنت رایگان
پذیرش ۲۴ ساعته
تشک های اضافه جهت افراد مازاد بر ظرفیت اتاق ها موجود می باشد ؛ که البته هزینه هر نفر اضافه ۱۰هزار تومان می باشد .
آشپزخانه نیز در طبقه همکف جهت طبخ غذا موجود می باشد .
فست فود هارپاک نیز روبروی هتل تاریخی هارپاک آماده ارائه خدمت می باشد.
آدرس:ابیانه (کیلومتر ۶۰ آزادراه کاشان به نطنز) – ۴۰ متر بعد از آتشکده هارپاک – روبروی کافی شاپ هارپاک
منابع:خبرگزاری کار ایران -گروه گردشگری پرسیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات جدید درباره حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس