بررسی عمکلرد لژیونرها در تیم باشگاهی


بررسی عمکلرد لژیونرها در تیم باشگاهی

عملکرد لژیونرهای ایرانی را تا این مقطع از فصل بررسی می‌کنیم.

به گزارش مشرق، با شروع فصل جدید لیگ‌های مختلف، فوتبال‌دوست‌های ایرانی برای پیگیری عملکرد ملی‌پوشان علاوه بر لیگ داخلی، به نقاط مختلف جهان هم نیم‌نگاهی دارند. سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی در لیگ روسیه هستند، سامان قدوس در لوشامپیونه؛ جهانبخش نماینده ایران در لیگ جزیره است و پنج ایرانی هم در لیگ بلژیک حضور دارند. اللهیار صیادمنش هم جدیدترین و جذاب‌ترین لژیونر فعلی ایران است.

بیشتر بخوانید:

بازی در تیم های مطرح اروپا برای آزمون هنوز زود است

سردار آزمون

سردار در پنج مسابقه‌ای که از لیگ روسیه گذشته، جزو تاثیرگذارترین بازیکنان این لیگ بوده است. سردار 2 گل زده، 2 پاس‌گل داده و 1 پنالتی گرفته است. زنیت هم با 4 برد و یک تساوی از پنج مسابقه با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، در صدر جدول حضور دارد. ضمن اینکه در سوپرجام هم هر دو گل زنیت‌سن‌پترزبورگ را سردار آزمون زده بود.

علیرضا جهانبخش

با شروع لیگ انگلیس، دوباره نگاه‌ همه ایرانی‌ها به برایتون و علیرضا جهانبخش خیره شده است. البته سومین خرید گران‌قیمت تاریخ برایتون، در هفته نخست حتی روی نیمکت هم حضور نداشت. سرمربی جدید برایتون هم تیمش را با آرایش عجیب 1-4-5 به زمین فرستاد. آرایشی که کار وینگر تکنیکی ایرانی را برای بازگشت به ترکیب اصلی سخت می‌کند. به خصوص اینکه با این سیستم نتیجه هم گرفتند و در هفته نخست، واتفورد را در زمین حریف شکست دادند.

بررسی عمکلرد لژیونرها در تیم باشگاهی

سامان قدوس

با وجود اینکه شایعه انتقال قدوس به برنتفورد خیلی جدی مطرح شده بود، ولی سامان در آمیان ماند و در هفته نخست لوشامپیونه بازی کرد. قدوس در پانزده دقیقه پایانی برای آمیان بازی کرد. دقایق کمی که قدوس نتوانست خودی نشان دهد و مانع از شکست تیمش شود، ولی تمجید سرمربی آمیان، او را امیدوار کرد: «روی سامان قدوس حساب کرده‌ام؛ او غیر قابل پیش بینی و خلاق است. قدوس یکی از گزینه های ما در ساختار تهاجمی محسوب می شود. او آماده سازی خوبی داشته و هیچ تمرینی را از دست نداده به همین خاطر مشکلات نیم فصل دوم سال قبل را ندارد».

بررسی عمکلرد لژیونرها در تیم باشگاهی

کاوه رضایی

کاوه رضایی که در شروع فصل گذشته با انتقالی پر سر و صدا به بروژ بلژیک پیوسته بود، نتوانست درخشش‌اش در شارلوا را تکرار کند و در هیچ کدام از سه بازی فصل جدید هم در ترکیب تیمش قرار نگرفت. بروژ هم در غیاب کاوه هر سه بازی‌اش را برد تا نیازی به حضور مهاجم ایرانی حس نشود. کاوه هم دوباره راهش را به سمت شارلوا کج کرد.

امیر عابدزاده

فصل جدید از سه شب قبل برای امیر عابدزاده استارت خورد. ماریتیمو در هفته نخست این فصل در دیداری دشوار به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت. عابدزاده که فصل گذشته در 13 مسابقه در ترکیب تیمش قرار گرفته بود، در این فصل در لیگ کاپ پرتغال روی نیمکت نشست و در شروع لیگ هم نیمکت‌نشین شد. ماریتیمو هم در غیاب عابدزاده یک بر یک مساوی کرد و دروازه‌بان این تیم هم نمره ضعیف 5.7 را از هواسکورد دریافت کرد.

میلاد محمدی

میلاد بعد از 3.5 سال درخشش در اخمت گروزنی، برای فصل جدید راهی خنت بلژیک شد. محمدی هنوز به ترکیب اصلی تیم جدیدش نرسیده و 19 دقیقه مقابل شارلوا و 20 دقیقه هم در مرحله مقدماتی لیگ اروپا بازی کرده است.

امید ابراهیمی

امید ابراهیمی در لیست مازاد الاهلی قرار گرفته است. در این روزها شایعات زیادی مبنی بر بازگشت امید به لیگ برتر شنیده شده است.

مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضائیان، کریم انصاری‌فرد

لیگ قطر هنوز شروع نشده و مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان و کریم انصاری‌فرد در حال گذراندن اردوهای تدارکاتی هستند. لیگ قطر از ده روز دیگر استارت می‌خورد.

صادق محرمی

مصدومیت و دوری سه هفته‌ای صادق محرمی از تمرینات دیناموزاگرب باعث شد که محرمی در هیچ کدام از 4 بازی این فصل دینامو حضور نداشته باشد و بعید نیست که محرمی به طور قرضی به تیم دیگری قرض داده شود.

مجید حسینی

لیگ ترکیه هم از جمعه استارت می‌خورد. مجید حسینی هم با بهبود مصدومیت، توانست در دور رفت مرحله سوم لیگ اروپا، 90 دقیقه برای ترابوزان اسپور بازی کند.

سعید عزت‌اللهی

عزت‌اللهی به اجبار از ردینگ به روستوف برگشت و به قراردادش پایبند بود. اما سرمربی روستوف اعتقادی به او ندارد و سعید عزت‌اللهی فعلا نیمکت‌نشین است.

اللهیار صیادمنش

اللهیار هم منتظر آغاز فصل جدید لیگ ترکیه است. جوان 18 ساله فنرباغچه در دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل مقابل بایرن مونیخ و رئال بازی کرد و به هرتابرلین هم گل زد.

مهدی طارمی

ریو آوه تیم جدید مهدی طارمی فرداشب نخستین بازی‌اش در لیگ پرتغال را برگزار می‌کند. طارمی در دیدارهای دوستانه پیش‌فصل، برای این تیم گل زده است.

مهرداد محمدی

محمدی در نخستین بازی تدارکاتی آوس 63 دقیقه حضور داشت و در دومین مسابقه دوستانه تیمش هم اولین گلش را برای این تیم به ثمر رساند. با شروع فصل جدید لیگ پرتغال هم مهرداد نمایش ویژه‌ای داشت. مهرداد محمدی 1 پاس‌کلیدی داد، 4 دریبل موفق‌ ثبت کرد و از همه مهم‌تر، گل زد.

بررسی عمکلرد لژیونرها در تیم باشگاهی

علی قلی‌زاده، امید نورافکن و یونس دلفی

هیچ کدام از سه ایرانی شارلوا شرایط خوبی در این تیم ندارند و در حسرت حضور در مسابقه به ثمر می‌برند.

منبع: وب سایت برنامه نود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک