برگزاری 10 جشنواره تابستانه شاد ویژه کودکان در خراسان جنوبی


برگزاری 10 جشنواره تابستانه شاد ویژه کودکان در خراسان جنوبی

بهدانی از برگزاری 10 جشنواره تابستانه برای کودکان استان خبر داد و گفت: این جشنواره های شاد برای کودکان زیر 10 سال در راستای روحیه دادن و تخلیه انرژی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف،«هلیا بهدانی» امروز(۲۴ مرداد) در حاشیه جشنواره فینگلی ها در شهرستان خوسف به خبرنگار این رسانه، اظهار داشت: از ابتدای تابستان تاکنون 10 جشنواره کودکانه تابستانه شاد با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بیرجند برگزار شده است.

دبیر اجرایی جشنواره های تابستانه خراسان جنوبی افزود: تمامی جشنواره های تابستانه شاد با حضور والدین کودکان و بازی های مادر با کودک و پدر با کودک برگزار شده تا روحیه کودکان بیشتر شود.

بهدانی هدف جشنواره های تابستانه کودکان را انرژی دادن به بچه ها، تخلیه هیجان، ورزش و خلاقیت در کارهای هنری برشمرد و گفت: برای شاد کردن کودکان محدودیتی نداریم.

وی افزود:جشنواره های آب و کف، روزنامه های پاره، جشنواره تر، جشنوار روزنامه خیس و بازی های ورزشی از جمله جشنواره هایی بود که با استقبال بی نظیر خانواده ها و کودکان مواجه شد، که در صورت حمایت از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ادامه خواهد داشت.

دبیر اجرایی جشنواره های تابستانه خراسان جنوبی اظهار داشت: گذراندن تابستان شاد و ایجاد روحیه کودکان هدفی است که در این جشنواره ها دنبال و خانواده ها می توانند به صورت رایگان در این جشنواره ها حضور داشته باشند.

بهدانی افزود: کودکان شهرستانی فضای تفریح مناسب و زیادی ندارند و بیشتر خونه نشین هستند، ولی در این جشنواره ها حضور پدر و مادر به صورت فعال در کنار کودکان، به آنها انرژی و روحیه ای خاص می دهد، لذا سعی شده این جشنواره ها در شهرستان نیز برگزار شود.

در این جشنواره همچنین «سید محمود موسوی نژاد»، متخصص روانشناسی و مشاور کودکان و نوجوانان، در خصوص مسائل و اختلافات موجود بین والدین و فرزندان اظهار داشت: پژوهش ها نشان می دهند، سلامت مادران با هر تولد فرزند افزایش می یابد و مادران نیز با تولد هر فرزند، هوشمند تر و سالم تر به لحاظ جسمانی می شوند.

این روانشناس کودک با تاکید بر اینکه مادران سه فرزندی سه برابر مادران تک فرزندی سالم ترند و هوشمندتر هستند، گفت: در هر دوره از رشد کودکان مادران وظایفی در خصوص کودکان دارند که باید آنها را رعایت کنند.

اجرای برنامه های ورزشی شاد و کودکانه از جمله برنامه های جشنواره فینگلی ها بود که با استقبال بی نظیر مادران و کودکان مواجه شد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)