اجرای طرح عملیات ضربتی در نقاط جرم خیز دورود / توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق


اجرای طرح عملیات ضربتی در نقاط جرم خیز دورود / توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان دورود از اجرای طرح عملیات مشترک در نقاط آلوده و جرم خیز با حضور پلیس های تخصصی و کوپ شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سرهنگ نبی اله قاسمی در این رابطه در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در دورود گفت : طرح پاکسازی در نقاط آلوده و جرم خیز سطح شهرستان، توسط عوامل کوپ، پلیس های تخصصی و کارکنان ستادی با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ۲۶ دستگاه خودرو ، ۱۵ دستگاه موتورسیکلت توقیف و تعداد ۷۹ نفر شامل: ۳۹ معتاد، ۲۷ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و ۷ نفر سارق و ۶ نفر خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند.

وی کشف مقادیری انواع مواد مخدر و کشف ۲ فقره سرقت منزل، ۵ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو، منزل و موتورسیکلت را از دیگر اقدامات اجرای طرح اعلام کرد.

تشکر فرمانده انتظامی دورود از شهروندان

فرمانده انتظامی شهرستان دورود ضمن تشکر از شهروندان به خاطر گزارشات به موقع و همکاری با نیروی انتظامی گفت: اجرای طرح های مختلف پاکسازی بصورت ضربتی و غیرمترقبه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می توانند با گزارش سریع و به موقع ناهنجاریهای اجتماعی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 نقش موثری در تحکیم امنیت جامعه داشته باشند.

فرمانده انتظامی دورود همچنین از توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان دورود خبر داد.

وی در این خصوص نیز گفت : ماموران پلیس آگاهی دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضایی ۴ دستگاه موتور سیکلت هوندا، کاوازاکی و سوزوکی فاقد هرگونه مدارک را توقیف و سه نفر را دستگیر کردند.

یک میلیارد ریال ارزش موتور سیکلت های توقیفی

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق تولید را یک میلیارد ریال اعلام کردند در پایان تصریح کرد : متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

46

کد خبر 1289828

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی