فرماندار داراب: توهین من به مردم فدامی کذب محض است


فرماندار داراب: توهین من به مردم فدامی کذب محض است

شیراز-ایرنا- فرماندار داراب مباحث مطرح شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر توهین او به مردم شهر فدامی از توابع این شهرستان را کذب محض دانست و گفت: برای تمام مناطق شهرستان احترام ویژه‌ای قائل هستم و برای خدمت به آنان تلاش می‌کنم.

علی مظفری پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از افراد با پخش این خبرهای دروغ می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و به دنبال سوءاستفاده سیاسی و منافع شخصی خودشان هستند.

وی بیان کرد: این افراد می‌خواهند جلو مسیر پیشرفت شهرستان داراب را بگیرند اما مردم بدانند با همت مسئولان روز به روز توسعه را خواهند دید.
فرماندار داراب ادامه داد: بنده به مردم بخش فدامی توهینی نکردم و عدالت را در توزیع اعتبارات رعایت کرده‌ام و به شهر فدامی با پیگیری ۲ نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر و نماینده مردم داراب در مجلس اعتبار خوبی اختصاص داده شده است.
فرماندار داراب گفت: کسانی که ادعا می کنند من به مردم بخش فدامی توهین کرده ام اگر مورد یا مدرکی دارند ارایه دهند،پاسخگو خواهم بود.

وی به فعالیت ۱۳ ماهه خود در شهرستان داراب اشاره کرد و ادامه داد: مردم روز به روز بهتر مرا می‌شناسند و متوجه خواهند شد که چطور حامی آنان هستم و از حق آنان دفاع می‌کنم.
برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که فرماندار شهرستان داراب در نشست بررسی مشکلات شهرداری‌ها در محل استانداری فارس، خطاب به شهردار فدامی که خواهان افزایش اعتبارات شد،‌ گفته است:‌اعتبار کمتری به شهر فدامی داده شد زیرا مردم این شهر منتسب به اتباع خارجی هستند.

در پی انتشار این مطالب در شبکه‌های اجتماعی، بیانیه‌ای منتسب به فرماندار داراب در فضای مجازی خطاب به مردم این شهرستان به ویژه اهالی بخش فورگ منتشر شد.
علی مظفری در این بیانیه، توهین به مردم فدامی را تکذیب و بر حق خود در زمینه پیگیری قانونی و شکایت از انتشاردهندگان مطالب نادرست تاکید کرده است.
فرماندار داراب، نقل قول مطالب خلاف واقع از وی را " شیطنت بزرگ در آستانه انتخابات" خوانده و گفته است:‌ به تمام مردم منطقه ارادت دارم و به خودم حق توهین به احدی را نمی‌دهم.
وی ادامه داد:‌ بحث من درباره کانال تلگرامی دیده بان بوده نه مردم عزیز و بزرگوار فدامی؛ من گفته‌ام مدیر این سایت که به همه مسئولان نظام توهین می کند یک فرد منتسب به افراد بیگانه است، چراخود و ماهیت خود را معرفی نمی‌کند؟ اگرچنین نیست بیاید و هویت خودرا برای همگان فاش و نسبت به معرفی خود اقدام کند.
فرماندار داراب افزوده است: درخصوص اعتبارات و تخصیص آن، ما اعتبارات شهرستان راعادلانه بین تمام مناطق تقسیم کرده‌ایم و خدا را شاهد می‌گیرم که کوچکترین تبعیضی قائل نشده‌ایم.
شهر فدامی که جمعیتی حدود پنج هزار نفر برای آن اعلام شده، مرکز دهستان فدامی از توابع بخش فورگ شهرستان داراب است.

داراب در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.

۹۲۵۴ /۱۸۷۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری