حافظان صحیفه سجادیه روستای روتان در سواحل مکران تجلیل شدند


حافظان صحیفه سجادیه روستای روتان در سواحل مکران تجلیل شدند

حافظان صحیفه سجادیه کانون فرهنگی هنری موعود(عج) روستای روتان شهرستان سیریک در سواحل مکران طی مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان سیریک، حجت الاسلام « محمد علی لبخندان »، مدیر موسسه سجادیه در این مراسم از صحیفه سجادیه به عنوان یادگار امام سجاد(ع) و ذخیره ای برای هدایت بشریت یاد کرد و گفت: صحیفه سجادیه منشور جاودان اخلاقی از طرف اهل بیت وامام سجاد علیه السلام است که مسیر اخلاقی و عرفانی بشریت را در طول تاریخ ترسیم کرده است.

وی افزود: اگر امروز ما بخواهیم فرزندان خود را در راه سعادت تربیت کنیم، بهترین منابع اخلاقی کلمات نورانی اهل بیت به ویژه صحیفه سجادیه است.

مدیر موسسه سجادیه با اشاره به اینکه در ادبیات دینی و قرآنی تاکید شده که فرزندان خود را از سنین کودکی با آموزه های دینی و اخلاقی آشنا سازیم، عنوان کرد: این تاکید بدین جهت است تا در سنین جوانی شاهد شکوفایی استعدادهای این عزیزان در مسیر تعالی دینی باشیم.

لبخندان در ادامه از روستای روتان دهستان شهید مردان بخش بمانی شهرستان سیریک به عنوان یکی از مناطق مهم که در زمینه نشر تعالیم اسلامی فعالیت دارد، یاد کرد و گفت: این روستا در زمینه ترویج فرهنگ توجه به صحیفه سجادیه فعال الگوست.

وی افزود: جوانان این منطقه توانسته اند با بهره گیری از اساتید و مربیان خوب، صحیفه سجادیه را حفظ کنند و در تبیین معارف آن کوشا باشند.

آیین تجلیل از حافظان صحیفه سجادیه با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان، امام جمعه موقت سیریک ومعاون تبلیغ شهرستان سیریک در کانون فرهنگی هنری موعود روتان روستای روتان برگزار شد.

گفتنی است؛ در ادامه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان از مبلغین طرح هجرت و کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر بندری کوهستک، مرکز دهستان شهید مردان و روستاهای دو در، پالور، گچینه، گروک و روتان شهرستان سیریک بازدید کردند.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...