بازدید هفتگی از کانون های مساجد سطح جنوب کرمان 


بازدید هفتگی از کانون های مساجد سطح جنوب کرمان 

مجید خوبی زاده، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، هر هفته از کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از هفت شهرستان جنوبی بازدید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح شهرستان کهنوج بازدید کرد.
« مجید خوبی زاده »، در روند بازدید از این کانون ها، گفت: یکی از اولویت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، در راستای تعامل و برقرای ارتباط چهره به چهره با مدیران مسئول، بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح جنوب کرمان است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، هر هفته از کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از هفت شهرستان جنوبی بازدید و با مدیران مسئول دیدار و گفت و گو می کنیم.
وی، ادامه داد: امروز در روند بازدید از کانون فرهنگی هنری معین شهرستان کهنوج با مدیر مسئول این کانون دیدار و در جریان کم و کیف روند اجرای برنامه های این کانون معین قرار گرفتیم.
خوبی زاده، ادامه داد: در بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان، صنایع دستی بومی منطقه آموزش داده می شود که با فراهم شدن زمینه اشتغال به بهبود وضعیت معیشتی خانواده ها و به خصوص زنان سرپرست خانوار کمک می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول