رسانه ها در انعکاس خدمات دولت به مردم منصفانه عمل کنند


رسانه ها در انعکاس خدمات دولت به مردم منصفانه عمل کنند

سنندج - ایرنا - فرماندار سروآباد با اشاره به خدمات مختلفی که دولت در بخش محرومیت زدایی این شهرستان انجام داده از رسانه‌ها خواست در انعکاس این خدمات به مردم منصفانه عمل کرده و واقعیت‌ها را به اطلاع جامعه برسانند.

کامیار میرزایی روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: دولت تمام توان و تلاش خود را برای رفع محرومیت و مشکلات جامعه به کار گرفته و ضرورت دارد این اقدامات و تلاش های دولت بیشتر برای مردم تبیین و روشن سازی شود.

وی با اشاره به اینکه دولت در راستای رفع مشکلات جامعه عملکرد و اقدامات خوبی دارد، گفت: عدم انعکاس این خدمات و تلاشها و تهدید و تخریب دولت از سوی برخی گروه‌ها در فضای مجازی باعث شده مردم اطلاع دقیقی از اقدامات انجام شده نداشته باشند.

میرزایی افزود: نظام و دولت در راستای اشتغالزایی و مهاجرت معکوس در شهرستان سروآباد گام های مثبت و تاثیرگذاری برداشتهاند ولی این خدمات و اقدامات آنچنان که باید و شاید به مردم اطلاع رسانی نشده است.

فرماندار سروآباد یادآور شد: خبرنگاران و اصحاب رسانه تاثیر مهم و بسزایی در اطلاع رسانی خدمات دولت و همچنین منعکس کردن مشکلات جامعه دارند بنابرای باید در این راستا همت و تلاش بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در کنار انتقاداتی که از مسئولان و دستگاه های اجرایی می کنند، منصفانه عمل کرده و خدمات و اقداماتی که دولت برای مردم انجام می دهد را نیز با انصاف منعکس کنند.

میرزایی گفت: دولت مخالف انتقاد نیست بلکه موافق بیان پیشنهادات و انتقادات از سوی اصحاب رسانه است اما نقد و انتقاد باید سازنده و مفید باشد نه اینکه تخریب و تضعیف مسئولان را در پیش بگیریم که خوشایند دشمن است.

وی افزود: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی نباید دنبال ایجاد کردن فضایی مسموم و متشنج در جامعه باشند بلکه باید با نقدهای سازنده و مفید جو حاکم بر جامعه را آرامش داده و آن را ملتهب نکنند چون این موضوع به نفع دشمنان نظام و ملت است.

فرماندار سروآباد به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان در بخش های مختلف نیز اشاره کرد و یادآور شد: این شهرستان با توجه به ظرفیتهای آن کمتر از سایر مناطق استان کردستان مورد توجه بوده در حالیکه باید بیشتر در سطح استان و خارج استان معرفی و شناسانده شود و این وظیفه خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سروآباد نیز در این جلسه اظهار داشت: فضا و جو حاکم بر شهرستان آرام و به دور از هرگونه حاشیه است و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در راستای رفع مشکلات و بیان ظرفیت ها فعالیت خوبی دارند.

هادی روخنده افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با متقاضیان عرصه خبر و اطلاع رسانی آماده همکاری است و در صورت لزوم دوره آموزش خبرنگاری را برگزار و به کسانی که تمایل به ایجاد وب سایت و سایت دارند، مجوز فعالیت در چارجوب قانون می دهد.

در پایان این جلسه ۱۲ نفر از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.

۷۳۵۴/۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس