دختر مهابادی قهرمان تنیس‌ روی‌میز دانش آموزان کشور شد


دختر مهابادی قهرمان تنیس‌ روی‌میز دانش آموزان کشور شد

مهاباد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: «پریا خضر» ورزشکار شایسته این شهرستان عنوان قهرمانی رقابت‌های دانش‌آموزی تنیس‌روی میز کشور را کسب کرد.

کامبیز شاوله روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور در رشته تنیس روی‌میز با حضور ۱۵۶ تنیسور از ۲۸ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در ۲ مقطع اول و دوم متوسطه و در ۲ رشته هندبال و تنیس‌ روی‌میز بین دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار شد که در مقطه دوم متوسطه و رشته تنیس روی میز «پریا خضر» توانست مقام نخست کشوری را کسب کند.

شاوله اضافه کرد: هفته گذشته نیز «الینا رحیمی» دیگر تنیس‌باز مستعد این شهرستان عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های دانش‌آموزی تنیس‌ روی‌میز کشور را در مقطع اول متوسطه در رامسر کسب کرده بود.

«پریا خضر» متولد ۱۳۸۲ از مهاباد سابقه کسب مقام سوم نوجوانان کشور و چهارم جوانان تنیس روی‌میز کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد.

مهاباد یکی از قطب‌های مهم رشته تنیس روی‌میز آذربایجان‌غربی است؛ این شهرستان با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است که در ۳۲۰ مدرسه شهری و روستایی تحصیل می‌کنند.

سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دختران و سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی پسران دانش‌آموز در سال جاری در ۵ استان کشور و ۱۲ رشته در مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار شد که اصفهان در ۲ رشته هندبال و تنیس روی میز و میزبان مسابقات بود.

۹۹۰۳/۳۰۲۰/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!