داوران زن بازی سوپر جام اروپا در استانبول را سوت می‌زنند


استفانی فراپارت داور زن فرانسوی بازی سوپر جام فوتبال اروپا 2019 در استانبول را قضاوت خواهد کرد

استفانی فراپارت، داور زن فرانسوی بازی سوپر جام فوتبال اروپا 2019 که فردا شب (چهارشنبه 14 اوت) ساعت :22:00 به وقت ترکیه در ورزشگاه «وودافون‌پارک» استانبول برگزار خواهد شد را قضاوت می‌کند.

مانوئلا نیکولوسی و میشل اونیل از فرانسه و ایرلند نیز دو کمک فراپارت برای بازی فردا شب خواهند بود. همچنین جنید چاکیر داور شناخته شده ترک به عنوان داور چهارم در بازی میان دو تیم انگلیسی لیورپول و چلسی به قضاوت خواهد پرداخت.

روبرتو روستی، رئیس هیات داوران یوفا در نشست خبری پیش از بازی که امروز در ورزشگاه خانگی تیم فوتبال بشیکتاش برگزار شد، درباره انتخاب تیم داوری زن برای قضاوت این بازی، گفت: از گذشته دارای چنین فکری بودیم و درباره آن با همکارانمان در هیئت داوران در این مورد گفتگو کردیم و چنین تصمیم گرفتیم. تیم داوری که در کارشان خوب هستند و از لحاظ فیزیکی نیز قوی هستند را برای این بازی انتخاب کردیم.

روزستی با اعلام اینکه داور زن انتخاب شده برای این مسابقه در تمرینات حتی بیشتر از مردان می‌دود و پیش ازاین در بسیاری از بازیهای لیگ فرانسه نیز سوت زده است، ادامه داد: تست های بدنی ویژه مردان را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و از لحاظ ذهنی نیز خیلی قوی است. امیدوار هستم که استفانی برای هزاران دختر جوان الهام بخش باشد. این برای یوفا جایگاه ویژه ای دارد.

استفانی فراپارت، داور این مسابقه نیز در این نشست خبری تاکید کرد که تیم داوری برای قضاوت مسابقه مهم فردا شب آماده است.

جنید چاکر، داور چهارم این بازی نیز با بیان اینکه از میزبانی برای این مسابقه احساس غرور می‌کند، تصریح کرد: استانبول شهر بسیار زیبایی است، یکی از زیباترین شهرهای جهان است. برای ما تفاوتی میان داور زن و مرد وجود ندارد، یعنی داور داور است. وقتی که وارد میدان می‌شویم، نه داور زن یا داور مرد بلکه تنها داور هستیم.

گفتنی است که دو تیم انگلیسی لیورپول به عنوان قهرمان «لیگ قهرمانان اروپا» و چلسی به عنوان قهرمان «لیگ اروپا» فردا شب راس ساعت 22 به وقت ترکیه در چهل و چهارمین بازی سوپرجام اروپا در ورزشگاه خانگی باشگاه بشیکتاش برابر هم قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری آناتولی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش