انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت محور بردسکن به سبزوار/ وقوع 40 درصد حوادث در محور مذکور


انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت محور بردسکن به سبزوار/ وقوع 40 درصد حوادث در محور مذکور

فرمانده پلیس راه بردسکن از وضعیت نامناسب آسفالت محور بردسکن به سبزوار انتقاد کرد.

فرمانده پلیس راه بردسکن از وضعیت نامناسب آسفالت محور بردسکن به سبزوار انتقاد کرد.

سرگرد حسن شاکری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در برسکن گفت: وجود چاله ها و شیارها در برخی از نقاط این محور جان رانندگان را به خطر انداخته به طوری که برخی از رانندگان برای عبور نکردن از این چاله ها از سمت مخالف حرکت می کنند.

وی اظهار داشت: در مجموع 40 درصد تصادفات حوزه پلیس راه بردسکن در محور بردسکن به سبزوار رخ می‌دهد که با توجه به حجم بالای ترافیک در این محور می طلبد متولیان امر تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

فرمانده پلیس راه بردسکن با بیان اینکه در محور بردسکن تا انابد بیشترین تردد موتورسواران را داریم، گفت: متاسفانه آمار تصادفات موتورسواران در این محور بالا است که می‌طلبد یک لاین ویژه موتورسواران در این محور احداث شود.

سرگرد شاکری افزود: در 4 ماهه اول امسال 68 فقره تصادفات فوتی و جرحی در حوزه استحفاظی پلیس راه بردسکن به وقوع پیوسته است که 65 فقره آن تصادفات جرحی است و تنها 3 فقره تصادفات فوتی داشته ایم که منجر به کشته شدن 3 نفر شده است.

وی عنوان کرد: در مجموع در 4 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل وقوع تصادفات در حوزه پلیس راه بردسکن 40 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی همچنین بر آرام سازی و نصب علائم هشدار دهنده و چراغ چشمک زن در ورودی روستای سعادت آباد (باغات کدوغن پایین ) در محور بردسکن به بجستان نیز تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس