برگزاری جشن بزرگ غدیر همراه با تقدیر از سادات در مسجدالرسول(ص)


برگزاری جشن بزرگ غدیر همراه با تقدیر از سادات در مسجدالرسول(ص)

امام‌جماعت مسجدالرسول(ص) با اعلام برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در این مسجد همراه با تجلیل از سادات، گفت: جلسات تفسیر نهج‌البلاغه و تبیین سبک زندگی دینی در این خانه خدا برگزار می‌شود.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «غلامعلی شجاعی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به تدارک گسترده مسجدالرسول (ص) برای گرامیداشت عید غدیر، اظهار کرد: جشن بزرگ عید غدیر همراه با تقدیر از سادات، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدیان، کارشناس برنامه های رسانه ملی، دوشنبه، 28 مردادماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد الرسول (ص) برگزار می شود.

امام جماعت مسجد الرسول (ص) (واقع در تهران، میدان رسالت) درباره سایر برنامه های این مسجد در طول سال، تصریح کرد: برنامه های رایج سایر مساجد در این خانه خدا برگزار می شود البته تلاش داریم از ظرفیت نسل جوان در انتخاب محتوا و اجرای برنامه های مختلف استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه های مسجد الرسول (ص) در چند سال اخیر که با استقبال گسترده مردم روبرو شده، تفسیر نهج البلاغه است که جلسات آن سه شنبه ها بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در این مسجد برگزار می شود.

شجاعی اضافه کرد: یکی از مشکلات جامعه ما فاصله گرفتن مردم از سبک زندگی قرآنی و ترویج فرهنگ غربی در میان نسل جوان است از این رو جمعه ها جلسات درس اخلاق با هدف معرفی مولفه های سبک زندگی دینی و مضرات سبک زندگی غربی در مسجد الرسول (ص) برگزار می شود.

وی ادامه داد: جلسات قرآنی در مسجد الرسول (ص) صرفا به تلاوت آیات قرآن محدود نمی شود بلکه در کنار تلاوت، به تفسیر آیات هم می پردازیم.

امام جماعت مسجد الرسول (ص) در پایان خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری محمد رسول‌الله (ص) و پایگاه بسیج مسجد الرسول (ص) مسئولیت اجرای بسیاری از برنامه های این خانه خدا را برعهده دارند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!