نسخه جدیدی از بازی Saints Row در دست توسعه است


نسخه جدیدی از بازی Saints Row در دست توسعه است

مدت‎ها بود که نسخه جدیدی از بازی Saints Row منتشر نشده بود حال کمپانی THQ Nordic اعلام کرده است که نسخه جدیدی از این سری محبوب در دست توسعه قرار دارد. کمپانی THQ Nordic در جدیدترین نشست اقتصادی خبری‎اش اعلام کرد که نسخه جدیدی از سری Saints Row توسط استودیو Volition در حال توسعه است و این استودیو پس از گذشت چند سال دوباره روی فرانچایز اصلی خود کار...

مدت‎ها بود که نسخه جدیدی از بازی Saints Row منتشر نشده بود حال کمپانی THQ Nordic اعلام کرده است که نسخه جدیدی از این سری محبوب در دست توسعه قرار دارد.

کمپانی THQ Nordic در جدیدترین نشست اقتصادی خبری‎اش اعلام کرد که نسخه جدیدی از سری Saints Row توسط استودیو Volition در حال توسعه است و این استودیو پس از گذشت چند سال دوباره روی فرانچایز اصلی خود کار می‎کند. همانطور که می‎دانید استودیو Volition از سال 2013 و پس از انتشار بازی Saints Row IV نسخه جدیدی از سری Saints Row منتشر نکرده است، به بیان دیگر طاقت طرفداران این سری طاق شده بود. متاسفانه کمپانی THQ Nordic از دادن هر گونه اطلاعات بیشتری خودداری کرد ولی این خبر به اندازه‎ای خوب هست که بتوانیم به آن اکتفا کنیم.

حدود 6 سالی می‎شد که چیز جدیدی از بازی Saints Row نشنیده بودیم به علاوه از سال 2017 و بعد از انتشار بازی Agents of Mayhem بازی که شبیه به بازی Saints Row است و در همان دنیا قرار دارد، هیچ خبری از استودیو Volition نداشتیم. شایان ذکر است که بازی Agents of Mayhem هم نزد منتقدان و هم از لحاظ مالی شکست خورد. بازگشت سری Saint Row به این معنی است که استودیو Volition قصد دارد شهرت از دست رفته خود را باز پس گیرد.

این موضوع که دو سال از انتشار بازی Agents of Mayhem می‎گذرد بدان معنی است که این استودیو در این مدت روی پروژه دیگری کار می‎کرده و حال می‎دانیم آن چیزی نبوده است به جز نسخه جدیدی از سری Saint Row. شاید در ادامه این ماه در مراسم Gamescom خبرهای بیشتری درباره این بازی بشنویم شاید هم تا سال آینده خبری از آن به گوشمان نرسد، فعلا هیچ چیز معلوم نیست ولی این که کمپانی THQ Nordic از در دست توسعه بودن این بازی نزد سرمایه‎گذارانش پرده برداشته، شاید به این معنا باشد که خبرهای خوبی در راه هستند. با این حال این کمپانی تاکید کرده است که نسخه جدید سری Saints Row “عمیقا” در دست توسعه قرار دارد، پس شاید نتوانیم در آینده نزدیک از نسخه جدید این سری لذت ببریم.

استودیو Volitionh تایید کرده است که روی نسخه جدیدی از سری Saints Row کار می‎کند. این بازی اولین نسخه کامل این سری از زمان انتشار نسخه قبلی در سال 2013 خواهد بود.

با غیبت سری پرفروش GTA حال وقت مناسبی برای انتشار نسخه جدیدی از سری Saints Row است. شاید این سری در نسخه آخر تجربه یک بازی درجه یک را ارائه نمی‎کرد ولی به عنوان یک بازی اکشن جهان باز طرفداران خاص خود را دارد.

نظر شما درباره خبر انتشار نسخه جدید سری Saints Row چیست؟ آیا این شما هم از طرفداران قدیمی این سری هستید؟

نسخه جدیدی از بازی Saints Row در دست توسعه استنسخه جدیدی از بازی Saints Row در دست توسعه است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر