تنها یک فیلم فاکس که توسط دیزنی به اکران در آمده تاکنون سودآور بوده است


تنها یک فیلم فاکس که توسط دیزنی به اکران در آمده تاکنون سودآور بوده است

به تازگی درآمد چهار ماه ابتدایی دیزنی پس از خریداری شرکت فاکس منتشر شده که نشان می‌دهد تنها یک فیلم در این مدت به سوددهی رسیده است. در چندماه گذشته نه تنها دیزنی دستور ساخت چندین فیلم را کنسل کرده، بلکه تعداد زیادی از فیلم‌های فاکس که در این مدت اکران شدند نیز در گیشه سینماها ضعیف ظاهر شدند. اولین فیلم زندگی‌نامه خالق سری “ارباب حلقه‌ها” Tolkien...

به تازگی درآمد چهار ماه ابتدایی دیزنی پس از خریداری شرکت فاکس منتشر شده که نشان می‌دهد تنها یک فیلم در این مدت به سوددهی رسیده است.

در چندماه گذشته نه تنها دیزنی دستور ساخت چندین فیلم را کنسل کرده، بلکه تعداد زیادی از فیلم‌های فاکس که در این مدت اکران شدند نیز در گیشه سینماها ضعیف ظاهر شدند. اولین فیلم زندگی‌نامه خالق سری “ارباب حلقه‌ها” Tolkien بود که علاوه بر فروش بد، نظر مثبت منتقدین را نیز کسب نکرد. پس از آن فیلم فاجعه‌بار Dark Phoenix اکران شد که یکی از آثار شاخص و شناخته شده فاکس بود و اکنون ضرر 170 میلیون دلاری به دیزنی رساند. دو فیلم کمدی Stuber و The Art of Racing in the Rain نیز به فجایع قبل اضافه کردند و از همه نظر ضعیف عمل کردند.

بنا به گزارش سایت ورایتی تنها یک فیلم فاکس تاکنون برای دیزنی سودآور بوده و آن هم درام دینی-مسیحی Breakthrough با بازی کریسی متز (از This is Us) و توفر گریس ( از BlacKkKlansman) بوده است. فیلمی که در ماه اپریل با بودجه ساخت 14 میلیون دلاری اکران شد و توانست در سرتاسر جهان 50 میلیون دلار فروش کند.

اگرچه فیلم Breakthough به سوددهی رسیده اما باز هم در مقایسه با آثار خود دیزنی اصلا قابل قیاس نخواهد بود. Avengers: Endgame، شیر شاه، علاءالدین و کاپیتان مارول همگی از مرز فروش 1 میلیارد دلاری گذشتند (سه میلیون دلار برای اونجرز کنار بگذارید) که نشان می‌دهد انتتظار دیزنی در زمینه سود چقدر بالا است.

با این حال دیزنی اشاره کرده از تصمیم خود ناراضی نیست و هنوز فیلم‌های زیادی همچون سری آواتار و بازسازی West Side Story در برنامه اکران آینده وجود دارند که از متعلقات معروف فاکس بوده‌اند. البته گزارش‌ها نشان می‌دهد آن‌ها از اکران خصوصی The New Mutants راضی نبودند و نگران هستند که Jojo Rabbit ساخته جدید تایکا وایتیتی نیز باعث بیگانگی و دودستگی میان طرفداران دیزنی شود.

تنها یک فیلم فاکس که توسط دیزنی به اکران در آمده تاکنون سودآور بوده استتنها یک فیلم فاکس که توسط دیزنی به اکران در آمده تاکنون سودآور بوده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال