بخشدار لوندویل آستارا: سه طرح آسفالت معابر روستایی آماده بهره برداری است


بخشدار لوندویل آستارا: سه طرح آسفالت معابر روستایی آماده بهره برداری است

آستارا - ایرنا - بخشدار لوندویل آستارا از تکمیل و آماده بهره برداری شدن سه طرح آسفالت معابر در روستاهای این بخش، به مناسبت هفته گرامیداشت دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا توحید کرم زاده شامگاه چهارشنبه در جلسه ابلاغ سیاست های دولت به دهیاران در بخشداری لوندویل شهرستان آستارا اظهار کرد: آسفالت خیابان اولیای روستای باش محله، شهاب محله روستای سیرالیوه و خیابان شهید نور عباس روستای قره سو با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تکمیل شده و به مناسبت هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: چهار طرح هدایت آب با استفاده از لوله های بتونی در مسیر روستاهای میه کومه، سلی و گونش و پل ارتباطی روستای نظرمحله به شیری حیاطی نیز با همکاری اداره راه و شهرسازی آستارا اجرا و احداث شده است و به همین مناسبت، استفاده از آنها آغاز خواهد شد.

وی افزود: طرح های دیگری نیز با مشارکت برخی دستگاه های اداری در روستاهای لوندویل اجرا و تکمیل شده است و از هر فرصتی برای توسعه بخش و رفاه حال شهروندان و روستانشینان استفاده می کنیم.

بخشدار لوندویل آستارا: سه طرح آسفالت معابر روستایی آماده بهره برداری است

بخشدار لوندویل بر تکریم ارباب رجوع، مهربانی با مردم، رسیدگی به امور و مشکلات اهالی، تشریح خدمات چهل ساله انقلاب و برنامه های در دست اقدام دولت و ضرورت همراهی و کمک همه سلایق سیاسی به دولت در راستای هدف های نظام و دولت و اصل عزت، حکمت و مصلحت مدنظر مقام معظم رهبری تاکید کرد.
کرم زاده از دهیاران خواست برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی، رفع موانع تولید، توسعه بوم گردی، شناسایی توانمندی های روستاها، رصد وضعیت نانوایی ها و کنترل کیفیت و کمیت نان و مقابله با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها با جدیت تلاش کنند.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری، زمینه سازی برای برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم، رقابتی، خودداری از طرفداری از نامزدها، افزایش مشارکت مردم و ایجاد نشاط اجتماعی در انتخابات را از وظایف دهیاران دانست.
بخشدار لوندویل با اعلام اینکه از عید قربان تا عید غدیرخم به عنوان دهه امامت، ولایت و مهروزی نام گرفته است، تبلیغات محیطی در روستاها، کمک به نیازمندان و برگزاری آئین های ویژه این دهه را در یکی از مساجد محوری بخش لوندویل خواستار شد.

هفته اول شهریورماه به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و حجت الاسلام محمدجواد باهنر نخست وزیر در حادثه انفجار دفتر نخست وزیر در هشتم شهریور ۱۳۶۰ به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

بخش لوندویل شهرستان آستارا با ۱۴۸ کیلومتر مربع مساحت و ۲۲ هزار نفر جمعیت در امتداد محور مواصلاتی آستارا به تالش قرار دارد و از سال ۱۳۸۰ به عنوان بخش معرفی شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در دو بخش مرکزی و لوندویل، در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل