گروه های جهادی فقط در پی حل مشکل هستند


گروه های جهادی فقط در پی حل مشکل هستند

حجت الاسلام قاسمیان با اشاره به حضور گروه های جهادی در عرصه های پزشکی، دامپزشکی ، اقتصاد مقاومتی، صنایع دستی، گیاهان دارویی، مسائل بین المللی گفت: گروه های جهادی فقط در پی حل مشکل هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «غلامرضا قاسیمان» شب گذشته (چهارشنبه 23 مرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره گروه های جهادی با اشاره به اینکه گروه های جهادی در عرصه های گوناگون از جمله پزشکی، دامپزشکی، اقتصاد مقاومتی، صنایع دستی، گیاهان دارویی، مسائل بین المللی، صادرات، قانونگذاری و اشتغال وارد شده اند، گفت: مسئله برای گروه های جهادی مقام تشریفات یا ابلاغیه های نیست بلکه این گروه ها فقط در پی حل مشکل هستند.

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با بیان اینکه عقل واحدی برای محرومیت زدایی وجود ندارد، افزود: تا کاری را نمی خواهید انجام دهید کسی کاری با شما ندارد اما وقتی می خواهید به عنوان نمونه اشتغالزایی کنید همه می آیند که یا ­عکس یادگاری بگیرند یا مانع تراشی کنند.

در ادامه این برنامه «حسین یکتا»، جهادگر و فعال فرهنگی با اشاره به اینکه گروه های جهادی در قشرهای گوناگون ساماندهی می شوند و با تفکر بسیجی کار می کنند، گفت: رونمایی از پیام رهبر معظم انقلاب درباره گروه های جهادی موضوع مهمی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

یکتا با بیان اینکه اگر موشکی ساخته می شود یا فناوری به دستی می آید با تفکر جهادی است، افزود: زمانی که بحران فروکش می کند گروه های جهادی تخصصی وارد عرصه می شود اما برای پایداری و تاثیرگذاری حرکت جهادی نیازمند قرارگاه هماهنگی و تعیین نقشه راه هستیم.

این جهادگر با اشاره به اینکه نیازمندحلقه های واسط بین دولت و مردم برای تسهیل فعالیت های جهادی هستیم، گفت: کار جهادی باید دائمی باشد تا اعتماد عمومی را جلب شود.

وی بر این نکته تاکید داشت که باید نگاه بین المللی به فعالیت های جهادی داشته باشیم تا کشورهای عراق، سوریه، لبنان و یمن نیز دانش حرکت جهادی را به دست آورند و افزود: خاستگاه گروه های جهادی اردو های راهیان نور و فعالیت های جهادی بسیج دانش آموزی است. نیازهای کشور به حدی زیاد است که موازی کاری درکارهای جهادی اشکالی ندارد و هرجا حرکت با برکت دیده ایم محصول حرکت جهادی بوده است./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید