پیش بینی مرسدس از قوی بودن فراری در فرمول یک بلژیک


فرمول یک ایران – توتو ولف، مدیر تیم مرسدس معتقد است که فراری در اولین گرندپری پس از نیم فصل در بلژیک بسیار قوی تر از مجارستان ظاهر خواهد شد. اسکودریا در هانگارورینگ نتوانست سرعت مسابقه ای مانند پیکان های نقره ای داشته باشد و سباستین فتل با فاصله ی بالای یک دقیقه نسبت به برنده مسابقه، لوئیس همیلتون در رده انتهایی سکو قرار گرفت. فراری بدون کسب حتی...

فرمول یک ایران – توتو ولف، مدیر تیم مرسدس معتقد است که فراری در اولین گرندپری پس از نیم فصل در بلژیک بسیار قوی تر از مجارستان ظاهر خواهد شد.

اسکودریا در هانگارورینگ نتوانست سرعت مسابقه ای مانند پیکان های نقره ای داشته باشد و سباستین فتل با فاصله ی بالای یک دقیقه نسبت به برنده مسابقه، لوئیس همیلتون در رده انتهایی سکو قرار گرفت. فراری بدون کسب حتی یک پیروزی به تعطیلات تابستانی رفته و رانندگان این تیم، فتل و چارلز لکلرک با اختلاف امتیازی فاحشی نسبت به نفر اول جدول رده بندی، همیلتون در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.

با اینحال ولف انتظار دارد که آنها در اسپا و همچنین مونزا بسیار قوی باشند:

شاید هانگارورینگ پیست مناسبی برای آنها نبوده است. شکی ندارم که شرایط ما برای مسابقات آتی کاملا متفاوت از مجارستان خواهد بود.

لحظات سختی در انتظار ماست و برای همین باید از تعطیلات لذت ببریم و با شروع هفته ها باید بعضی مشکلاتمان را حل کنیم و یا به عبارتی در اسپا رقابتی باشیم.

پیش بینی مرسدس از قوی بودن فراری در فرمول یک بلژیکپیش بینی مرسدس از قوی بودن فراری در فرمول یک بلژیک سباستین فتل و لوئیس همیلتون

فتل نیز می گوید که او موافق این موضوع است که کمی از سرعت در مستقیمی فدای عملکرد بهتر از پیچ ها شود اما مدعی بودن فراری را در دو مسابقه آتی رد نکرد:

ما فضاء برای بهبود داریم و پیچ ها جایی است که زمان از دست می دهیم.

به طور مشخص برتری ها در مستقیمی است اما اگر بتوانیم تعادل ایجاد کنیم، می توانیم برای چیزهای بیشتری پیش رویم. ما قطعات کوچکی را را به خودرو اضافه کردیم و در مجارستان کار کردند، اما نه تا حدی که نزدیک شویم.

شاید پیست هایی که پیش رو داریم مثل اسپا و مونزا، برای ما مناسب باشد. اما در پایان آرمان ما این است که چیزهای ناممکن را ممکن کنیم و مسابقات را تحت کنترل داشته باشیم. جایی که در حال حاضر هستیم، بسیار دور از این آرمان است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟