توانسته ایم فرهنگ جهادی را با گفتمان دفاع مقدس در 10 کشور دیگر اجرا و صادر کنیم


توانسته ایم فرهنگ جهادی را با گفتمان دفاع مقدس در 10 کشور دیگر اجرا و صادر کنیم

مسکنی با اشاره به حضور گروه های جهادگر در همه عرصه ها گفت: توانسته ایم فرهنگ جهادی را با گفتمان دفاع مقدس در 10 کشور دیگر اجرا و صادر کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «مهدی مسکنی» شب گذشته (چهارشنبه 23 مرداد) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره فعالیت های گروه های جهادی با اشاره به اینکه حوزه فعالیت های جهادی در حوزه فعالیت های داوطلبانه تعریف می شود، گفت: در ایران نیز از در سال 58 گروه های مردمی ورود پیدا کردند و همان گروههای جهاد سازندگی بودند که فعالیت هایشان را آغاز کردند. در سال 59 نیز گروههای جهادی در جنگ کمک هایی را داشتند.

این جهادگر بسیجی با بیان اینکه در سال 79 نیز گروههای جهادی خودجوش و از مدرسه تهران کار را آغاز کردند، افزود: رهبر انقلاب نیز به این گروه توصیه هایی را داشتند که ساختارهایی در این گروههای جهادی شکل گرفت و ماموریت های محوله در عرصه های بحران، اشتغال، استارتاپ ها و شتاب دهنده ها، پزشکی و دامپزشکی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه این عرصه ها فقط در داخل کشور نیست و توانسته ایم فرهنگ جهادی را با گفتمان دفاع مقدس در 10 کشور دیگر اجرا و صادر کنند.

مسکنی با اشاره به اینکه ظرفیت ها در این گروهها متفاوت است به طور مثال در گروه جهادی بسیج مستضعفین 500 هزار و در گروههای کوچکتر 20 هزارنفره و .. تشکیل شده است.

وی بر این نکته اشاره داشت که اعضای گروههای جهادی همه تحصیل کرده و دارای شغل هستند که تمام عشق و آرمان آنها فقط کمک به مردم است و افزود: توصیه کمی رهبر انقلاب که باید به یک حرکت وگفتمان عمومی تبدیل شود نیاز به بسترهای لازم دارد.

این جهادگر بسیجی با بیان اینکه حکمرانی نوین بسترهای نو برای مدیریت ظرفیت های مردمی را برای خدمت رسانی می طلبد، گفت: امروز باید از روش های نوین برای سازماندهی انرژی های مردمی استفاده کنیم.

مسکنی همچنین با تاکید بر اینکه اقتضای گفتمان عمومی همه قشرهای جامعه را شامل می شود تا به یک جریان عمومی تبدیل شود، گفت: لغزش ها در این مسیر منطقی است که می توان با انگیزه بخشیدن به ثبات و خودسازی رسید./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش