گروههای جهادی مردم سالاری با طعم انقلاب اسلامی را چشیده اند


گروههای جهادی مردم سالاری با طعم انقلاب اسلامی را چشیده اند

جهادگران بسیجی در برنامه تیتر امشب به تشریح اقدامات جهادی خود پرداختند و بر این نکته اشاره داشتند که گروههای جهادی مردم سالاری با طعم انقلاب اسلامی را چشیده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، برنامه شب گذشته (چهارشنبه 23 مرداد) به بررسی فعالیت های گروه های جهادی اختصاص داشت و نحوه عملکرد آنها طی این سال ها از سوی جهادگرانی که در این عرصه هستند مورد بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش، «صادق مفرد»، جهادگر با اشاره به اینکه ما کار جهادی را چندین سال است که در استانهای مختلف شروع کرده ایم و در بحران ها فعالیت می کنیم، گفت: همچنین گروههایی داریم که در زمینه های اقتصادی فعالیت می کنند یا گروههایی داریم که آموزش و ترویج اشتغال می دهند یا گروههایی که در شهرها و حاشیه شهرها فعالیت می کنند. گروهها در همه عرصه ها فعالیت دارند.

«وحید کمر روستا»، جهادگر دیگر نیز با اشاره به اینکه بیشتر از اینکه به دیگران خدمت می کنیم به خودمان خدمت می کنیم، ادامه داد: در این گروهها بسیاری از افراد نذر خدمت دارند و در همه عرصه های زندگی این حضور تاثیرگذار بوده و این گونه خدمات تاثیر مثبت در زندگی و کارهای روزمره دارد ضمن اینکه این کار یک تمرین مدیریت است.

وی ادامه داد: اگر این فرهنگ در همه خانواده ها شکل بگیرد اثرات تربیتی آن در خانواده و جامعه بیشتر خواهد بود.

«علی مهدیانی» یکی دیگر از جهادگران نیز با اشاره به اینکه گروههای جهادی مردم سالاری با طعم انقلاب اسلامی را چشیده اند، گفت: معنویت در عین خدمت و حضور را یک جهادی است که احساس می کند. یکی از تجربه های من تجربه جملات امام بود که گفتند محرومین ولی نعمت ما هستند./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت