معرفی بهترین اسپری‌ های تاخیری در داروخانه‌ها + مزایا، معایب و قیمت هر کدام


معرفی بهترین اسپری‌ های تاخیری در داروخانه‌ها + مزایا، معایب و قیمت هر کدام

بهترین اسپری‌ های تاخیری علاوه بر تاخیر در انزال سبب حجم دهی آلت تناسلی نیز می‌شوند و حساسیت کمی ایجاد می‌کنند. برخی از اسپری‌ها نیز حاوی مواد خوشبو کننده بوده یا ضد آب هستند.

معرفی بهترین اسپری‌ های تاخیری در داروخانه‌ها + مزایا، معایب و قیمت هر کدام

ستاره | سرویس زناشویی - یکی از مشکلاتی که سر راه زوج‌ها وجود دارد و رابطه جنسی را برای آن‌ها دشوار می‌کند، مشکل زودانزالی در آقایان است. با وجود این مشکل قبل از این که زن تحریک شود و به ارگاسم برسد مرد ارضا می‌شود و رابطه جنسی به پایان می‌رسد. از راه حل‌هایی که برای بهبود مشکل انزال زودرس آقایان پیشنهاد می‌شود می‌توان به استفاده از اسپری تاخیری اشاره کرد. اما بهترین اسپری‌ های تاخیری موجود در داروخانه ها کدامند؟ مزایا و معایب هر کدام چیست و هر یک برای چه کسانی مناسب‌ترند؟ در این مطلب به معرفی ۶ اسپری تاخیری مناسب موجود در بازار و شرح ویژگی‌هایشان می‌پردازیم.در صورتی که آشنایی با ویژگی‌های اسپری تاخیری خاصی مد نظر شماست، با کلیک بر روی یکی از لینک‌های زیر، سریعا به آن دسترسی یابید.
اسپری تاخیری ویگا اسپری تاخیری لیدوکائین سزار اسپری تاخیری دلتا اسپری تاخیری Adam Eve: Marathon اسپری تاخیری Super Dragon ۶۰۰۰ اسپری تاخیری PROMESCENT

بهترین اسپری‌های تاخیری در داروخانه‌ها

افرادی که می‌خواهند برای دیر ارضا شدن در رابطه جنسی و طولانی‌تر شدن رابطه شان از اسپری تاخیری استفاده کنند، باید درباره بهترین اسپری های تاخیری موجود در داروخانه‌ها دانش کافی کسب کنند. با ما همراه باشید و تعدادی از این اسپری‌ ها را بیشتر بشناسید.

۱. اسپری تاخیری ویگا

اسپری تاخیری ویگا یکی از بهترین اسپری‌های تاخیری موجود در داروخانه‌هاست. این اسپری با دوز ۵۰.۰۰۰ توسط کشور آلمان تولید شده و برای افراد بالای ۱۸ سال مناسب است. برای تاخیر در انزال باید این اسپری را ۱۵ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی از فاصله ۵ سانتی‌متری به قسمت رو و زیر آلت تناسلی و سر آن بپاشید. پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه اسپری اثر می‌کند و احساس بی‌حسی در آلت تناسلی خواهید داشت.
هشدار: اسپری تاخیری نباید به واژن زن و مجاری ادراری مرد برسد.

مزایا
سفت شدن آلت تناسلی و بهبود نعوظ به دلیل استفاده از ویتامین E حجم دهنده آلت تناسلی به تاخیر انداختن زمان انزال افزایش میل جنسی افزایش زمان مقاربت جنسی تا ۴۵ دقیقه
معایب:‌ بروز حساسیت به لیدوکائین موجود در اسپری
قیمت: از ۴۲ تا ۷۵ هزار تومان

معرفی بهترین اسپری‌ های تاخیری در داروخانه‌ها + مزایا، معایب و قیمت هر کدام

۲. اسپری تاخیری لیدوکائین سزار

این اسپری ۶۵ میلی‌لیتری حاوی ده درصد لیدوکائین است و سبب بی‌حسی آلت می‌شود. افرادی که زود انزالی دارند می‌توانند با ۲ تا سه بار استفاده از اسپری، این مشکل را برطرف کنند. فراموش نکنید که تعداد دفعاتی که می‌توان از این اسپری استفاده کرد حداکثر ۱۰ بار تعیین شده است.
توجه: این اسپری نباید با مجاری ادراری آقایان و واژن خانم‌ها تماس داشته باشد.

مزایا
افزایش زمان انزال در آقایان افزایش اعتماد به نفس در آقایان افزایش مدت زمان رابطه جنسی
معایب
بی‌حسی واژن خانم‌ها در صورت تماس با مواد اسپری بروز حساسیت به مواد تشکیل دهنده اسپری
قیمت: ۲۲ تا ۳۵ هزار تومان
معرفی بهترین اسپری‌ های تاخیری در داروخانه‌ها + مزایا، معایب و قیمت هر کدام

۳. اسپری تاخیری دلتا

بیش از نیمی از آقایان در کل جهان از مشکل زود انزالی و کوتاه بودن زمان رابطه جنسی رنج می‌برند. برای برقراری رابطه طولانی و افزایش میل جنسی یکی از بهترین انتخاب‌ها اسپری تاخیری دلتا است. این اسپری در نمونه‌های مختلف مانند میوه‌ای، شکلاتی، گل رز و قهوه تولید و به بازار عرضه شده است.
حجم اسپری تاخیری دلتا ۶۰ گرم است و میزان لیدوکائین موجود در آن ۱۰ درصد تعیین شده. برای تاخیر در انزال می‌توانید از این اسپری به میزان ۴ تا ۸ پاف با توجه به میزان نیازتان استفاده کنید. ۱۰ دقیقه پس از مصرف اسپری، باید آلت تناسلی را برای برقراری رابطه جنسی بشویید یا از کاندوم برای رابطه استفاده کنید.
توجه: عدم تماس اسپری با بیضه‌ها و مجاری ادراری آقایان و واژن خانم‌ها

مزایا
افزایش جریان خون در آلت تناسلی و طولانی شدن نعوظ افزایش زمان انزال طولانی‌تر شدن مدت زمان رابطه جنسی افزایش اعتماد به نفس آقایان رضایت خاطر بیشتر زوج‌ها از رابطه جنسی
معایب حساسیت نشان دادن آقایان به لیدوکائین موجود در اسپری
قیمت: از ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان

معرفی بهترین اسپری‌ های تاخیری در داروخانه‌ها + مزایا، معایب و قیمت هر کدام

۴. اسپری تاخیری Adam Eve: Marathon

اگر به لیدوکائین حساسیت دارید و نمی‌توانید از ژل‌ها و اسپری‌های تاخیری حاوی این ماده استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم یکی از بهترین اسپری‌ های تاخیری یعنی اسپری تاخیری Adam Eve: Marathon را برای درمان مشکل انزال زودرس در نظر داشته باشید. این اسپری پس از استفاده، حدود ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد تا اثر کند. با وجود دیر بودن زمان تأثیرگذاری، اسپری تاخیری Adam Eve: Marathon انزال را به میزان قابل توجهی به تعویق می‌اندازد. برای رابطه‌های طولانی و لذت بخش این اسپری یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.
توجه: پس از مصرف اسپری از رابطه دهانی اجتناب شود.

مزایا
افزایش زمان انزال در آقایان طولانی کردن مدت زمان مقاربت جنسی استفاده از بنزوکائین برای بی‌حسی تأثیرگذاری طولانی مدت
معایب: زیاد بودن زمان استفاده از اسپری تا اثرگذاری آن
قیمت: ۲۵ تا ۴۸ هزار تومان
معرفی بهترین اسپری‌ های تاخیری در داروخانه‌ها + مزایا، معایب و قیمت هر کدام

۵. اسپری تاخیری Super Dragon ۶۰۰۰

اگر با مشکلاتی مانند افزایش زمان نعوظ و مشکل زود انزالی دست و پنجه نرم می‌کنید، یکی از بهترین راه ها برای غلبه بر این مشکلات استفاده از اسپری تاخیری است. اسپری تاخیری Super Dragon ۶۰۰۰ حاوی ویتامین E بوده و مشکل نعوظ را در آقایان برطرف می‌کند. لیدوکائین موجود در این اسپری سبب بی‌حس شدن آلت تناسلی شده و مدت زمان رابطه را بیشتر می‌کند. این اسپری با حجم ۱۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه شده است. کافی است اسپری را سه تا پنج بار روی آلت تناسلی بپاشید. پس از ۵ دقیقه آلت تناسلی بی‌حس خواهد شد و می‌توانید رابطه جنسی هیجان انگیزتان را آغاز کنید.

مزایا
حاوی ویتامین E بهبود اختلال نعوظ طولانی شدن زمان انزال افزایش مدت زمان رابطه جنسی
معایب: احتمال بروز حساسیت به دلیل وجود لیدوکائین در اسپری
قیمت: از ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان
معرفی بهترین اسپری‌ های تاخیری در داروخانه‌ها + مزایا، معایب و قیمت هر کدام

۶. اسپری تاخیری PROMESCENT

اسپری تاخیری PROMESCENT نیز یکی از بهترین اسپری‌ های تاخیری موجود در بازار است. لیدوکائین موجود در این اسپری سبب بی‌حس شدن آلت تناسلی می‌شود. این اسپری حاوی مواد خوشبو کننده است و رابطه جنسی دهانی پس از استفاده از آن لذت بخش خواهد بود. البته قبل از رابطه دهانی باید آلت تناسلی را مورد شستشو قرار دهید تا مواد اسپری وارد دهان شریک جنسیتان نشود.
اسپری تاخیری PROMESCENT سریع جذب پوست می‌شود و ضد آب است. با وجود این خاصیت می‌توانید در حمام یا هنگام شنا نیز از آن استفاده کنید. پس از استفاده از این اسپری تاخیری باید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه منتظر بمانید تا تأثیر کند و سپس نسبت به برقراری رابطه جنسی اقدام کنید.

مزایا
طولانی کردن مدت زمان انزال دارای خوشبو کننده جذب سریع ضد آب بودن و قابل استفاده در حمام و استخر
معایب: احتمال بروز حساسیت به دلیل وجود ماده بی‌حس کننده لیدوکائین
قیمت: از ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان
معرفی بهترین اسپری‌ های تاخیری در داروخانه‌ها + مزایا، معایب و قیمت هر کدام

سخن آخر

اسپری‌های تاخیری گزینه‌ای مناسب برای درمان مشکلات مربوط به نعوظ و انزال زودرس آقایان هستند. برخلاف ژل‌های تاخیری که برای تأثیرگذاری نیاز به ماساژ دارند، اسپری تاخیری را باید تنها روی آلت تناسلی بپاشید و صبر کنید تا تأثیر کند. هر یک از اسپری‌ها دارای مواد تشکیل دهنده متفاوتی هستند. برخی از آن‌ها حاوی لیدوکائین برای بی‌حسی بوده و در برخی دیگر از بنزوکائین استفاده شده تا هنگام استفاده حساسیت به وجود نیاید.
توجه داشته باشید که اسپری تاخیری هنگام تماس با واژن زن می‌تواند وی را بی‌حس کند و لذتش را در رابطه جنسی کاهش دهد. همچنین هنگام استفاده از اسپری باید مراقب باشید که ماده مورد نظر روی بیضه و مجاری ادراری پاشیده نشود. پس از استفاده صحیح از اسپری تاخیری، باید برای برقراری رابطه جنسی آلت تناسلی را بشویید یا از کاندوم استفاده کنید.
اگر تجربه استفاده از آن‌ها را دارید برای ما بنویسید که از نظر شما مزایا و عوارض اسپری تاخیری چیست؟ آیا شما اسپری دیگری را می‌شناسید که کیفیت مناسبی برای بهبود رابطه جنسی داشته باشد؟ پیشنهاد می‌کنیم همه چیز در مورد درمان زودانزالی بوسیله داروهای تاخیری را نیز در ستاره بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته