امیدواریم مسابقات نظامی تضمین کننده صلح و دوستی در جهان باشد


امیدواریم مسابقات نظامی تضمین کننده صلح و دوستی در جهان باشد

کیش - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه ابراز امیدواری کرد که مسابقات بین المللی نظامیان ضامن صلح و دوستی در جهان باشد.

آدمیرال ویدکو، جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق ۲۰۱۹ در کیش، با تقدیر از میزبانی جمهوری اسلامی کیفیت برگزاری و داوری این مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: شرکت کنندگان در فضایی سالم، مردانه با یکدیگر رقابت کردند.

وی برگزاری مسابقات نظامیان را ضامن صلح و دوستی در جهان دانست و افزود: تعداد کشورهای شرکت کننده در این مسابقات هر سال درحال افزایش است که حضور چین این روند را تایید می کند و مطمئن هستم در آینده تعداد کشورهای شرکت کننده و برگزار کننده در مسابقات نظامی بین الملی افزایش خواهد یافت .

جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه با تقدیر از مهمانوازی ایرنیان گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر مهمان نوازی ایرانی ها را به خوبی نشان داد.

آدمیرال ویدکو ادامه داد: بطور ویژه از امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و امیر دریادار دوم پرویز سلیمی پناه، دبیر مسابقات نظامی غواصی عمق و همچنین ناخدا دوم حامد حق پرست، رئیس کمیته داوران به خاطر داوری درست و عادلانه تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات غواصی عمق نشان داد، غواصی حرفه مردان شجاع و قوی است و غواصان هر لحظه آمادگی کمک رسانی و نجات دادن انسان های دیگر را دارند.

چهارمین دوره مسابقات بین المللی غواصی نظامی با حضور کشورهایی از چهار قاره جهان و به میزبانی نیروی دریایی ارتش از سیزدهم تا بیست و سوم مرداد در جزیره کیش برگزار شد، تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام سوم را کسب کرد.

بر اساس رای داوران که چهارشنبه شب در آیین اختتامیه در مجموعه آوای خلیج فارس کیش اعلام شد، در این مسابقات تیم روسیه با امتیاز ۷۴۱۶ ممیز۴صدم، مقام نخست؛ چین با ۴۹۲۲ ممیز۱۹صدم، مقام دوم و جمهوری اسلامی ایران با امتیاز ۴۷۵۴ممیز۸۸صدم، به عنوان سه کشور برتر معرفی شدند.

۱۳۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»