مدیرعامل منطقه آزاد کیش برگزاری و بازتاب مسابقات بین المللی غواصی را رضایت بخش ارزیابی کرد


مدیرعامل منطقه آزاد کیش برگزاری و بازتاب مسابقات بین المللی غواصی را رضایت بخش ارزیابی کرد

کیش - ایرنا- مدیر عامل منطقه آزاد کیش گفت: برگزاری چهارمین دوره مسابقات غواصی نظامی در کیش بازتابی گسترده و رضایت بخش داشته است.

غلامحسین مظفری چهارشنبه شب در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق گفت: بسیاری از اهالی کیش و گردشگران از برگزاری مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق به میزبانی نیروی دریایی ارتش ابراز رضایت کرده اند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود : البته نیروی دریایی ارتش و همچنین امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش میزبان اصلی مسابقات هستند که به سهم خودم از ایشان تشکر و قدردانی می کنم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بر میزبانی مجدد این مسابقات در جزیره زیبای کیش تاکید و برای برگزاری مسابقات در دوره های آینده و میزبانی کشورهای مختلف اعلام آمادگی کرد .

مظفری در ادامه با تقدیر از برگزار کنندگان این مسابقات جهانی و کارکنان نیروی دریایی ارتش ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده شرایط بهتری برای برگزاری این مسابقات در جزیره کیش فراهم گردد.

چهارمین دوره مسابقات بین المللی غواصی نظامی با حضور کشورهایی از چهار قاره جهان و به میزبانی نیروی دریایی ارتش از سیزدهم تا بیست و سوم مرداد در جزیره کیش برگزار شد، تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام سوم را کسب کرد.

بر اساس رای داوران که چهارشنبه شب در آیین اختتامیه در مجموعه آوای خلیج فارس کیش اعلام شد، در این مسابقات تیم روسیه با امتیاز ۷۴۱۶ ممیز۴صدم، مقام نخست؛ چین با ۴۹۲۲ ممیز۱۹صدم، مقام دوم و جمهوری اسلامی ایران با امتیاز ۴۷۵۴ممیز۸۸صدم، به عنوان سه کشور برتر معرفی شدند.

1339

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان