تصاویری دیده نشده از صلابت نیروی زمینی سپاه بر اشرار ضدانقلاب


تصاویری دیده نشده از صلابت نیروی زمینی سپاه بر اشرار ضدانقلاب

در این مطلب ویدئویی دیده نشده از آتش سنگین نیروی زمینی سپاه بر اشرار ضد انقلاب را در ارتفاعات شمال غرب کشور مشاهده خواهید کرد.

تصاویری دیده نشده از صلابت نیروی زمینی سپاه بر اشرار ضدانقلاب

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که دشمن در روزهای گرم تابستان و شب‌های سرد زمستان از هر طریقی تلاش می‌کند تا به امنیت و آرامش کشور ضربه وارد کند مردانی هستند که با چشم هوشیار و بیدار خود برنامه شوم آنها را نقش بر آب می‌کنند. برای این مردان غیور سرما و گرما معنی ندارد و خالصانه جان را برای امنیت و آرامش هموطنان خود فدا می‌کنند.

ویدئوی دیده نشده‌ای که به تازگی منتشر شده که تنها گوشه‌ای از جان‌فشانی خالصانه این مردان غیور ایران زمین را به تصویر کشیده است. سپاهیان دلاور در نقاطی که حتی ارتفاع برف به ۶ متر می رسد هرگز اجازه عرضه اندام به دشمنان میهن و اشرار ضد انقلاب نمی‌دهند. این ویدئو تصاویر آتش سنگین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اشرار مسلح را در ارتفاعات شمال غرب کشور نشان می‌دهد. نمایش صلابت و قدرتی که در پایان راهی جز تسلیم در پیش پای اشرار نمی گذارد. در ادامه می توانید این ویدئوی غرور انگیز را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات