بیش از 3700 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در مناطق زلزله زده پرداخت شد


بیش از 3700 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در مناطق زلزله زده پرداخت شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: تاکنون سه هزار و 735 میلیارد و 261 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در 10 شهر و شهرستان زلزله زده استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عزیزی عصر چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این مقدار تسهیلات به ۱۶ هزار و ۶۱۰ طرح پذیرش شده در بانک ها پرداخت شده است.

وی بیشترین تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده را مربوط به شهرستان سرپل ذهاب یک هزار و ۳۱۸ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این مقدار تسهیلات برای پنج هزار و ۹۱۰ طرح درنظر گرفته شده است.

عزیزی تصریح کرد: شهرستان های ثلاث باباجانی با دریافت ۶۱۷ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال و اسلام آبادغرب با ۴۲۲ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال تسهیلات به ترتیب برای سه هزار و ۳۴۱ طرح و ۶۱۳ طرح در رده های دوم و سوم قرار دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین اشاره ای نیز به اشتغالزایی صورت گرفته در مناطق زلزله کرد و گفت: تقریبا طی ۲۱ ماهی که از زمان زلزله مهیب ۷.۳ ریشتری سپری شده ۱۸ هزار و ۱۶۷ فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی گفت: سرپل ذهاب با ایجاد ۶ هزار و ۳۱۸ فرصت شغلی، ثلاث باباجانی با ایجاد سه هزار و ۵۱۳ فرصت و دالاهو با ایجاد ۲ هزار و ۹۸۴ فرصت شغلی به ترتیب در رده های اول تا سوم اشتغالزایی قرار دارند.

عزیزی در پایان از انعقاد قرارداد با ۱۶ هزار و ۶۱۱ طرح در بانک ها خبر داد و گفت: مبلغ مصوب شده برای پرداخت به این طرح ها سه هزار و ۸۸۴ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال است که امیدوارم با کمک بانک ها روند پرداخت سرعت بیشتری به خود بگیرد.

در این جلسه استاندار کرمانشاه با انتقاد از کندی روند پرداخت تسهیلات، از مدیران بانک های عامل خواست تا حداکثر تا پایان مهرماه امسال به تعهدات خود در قبال پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در مناطق زلزله زده عمل کنند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...