استاد دانشگاه 700 میلیون تومان برای تامین تجهیزات پزشکی اهدا کرد


استاد دانشگاه 700 میلیون تومان برای تامین تجهیزات پزشکی اهدا کرد

شیراز - ایرنا- دست‌های مهربان و سخاوتمند در عرصه کمک به نیازمندان و برای تامین نیازهای بیماران همیشه مهر می آفرینند و جلوه‌هایی از انسان دوستی را به نمایش می گذارند، در رخدادی جدید از کمک‌های خداپسندانه یک نیک اندیش عرصه سلامت در شیراز 700 میلیون تومان برای تامین تجهیزات پزشکی اهدا کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس روز چهارشنبه از کمک ۷۰۰ میلیون تومانی یک استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مجمع برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان شهید دستغیب خبر داد.

علی اکبر رامجردی افزود: در راستای ارتقای سطح خدمات سلامت، دکتر «فاطمه خواجه» استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی تفاهم نامه‌ای با مجمع خیرین تامین سلامت فارس، مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان برای تهیه تجهیزات پزشکی اهدا کرد.

دکتر علی اکبر رامجردی گفت: با توجه به عملکرد چشمگیر خیرین در زمینه ساخت و ساز، به ویژه بیمارستان سازی، هم اکنون طبق نیازسنجی در مجمع خیرین تامین سلامت فارس، لزوم مشارکت خیرین در تهیه و بروز رسانی تجهیزات پزشکی مشهود است.

استاد دانشگاه 700 میلیون تومان برای تامین تجهیزات پزشکی اهدا کرددکتر «فاطمه خواجه» استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز ۷۰۰ میلیون تومان برای تامین تجهیزات پزشکی اهدا کرد

مدیر بیمارستان شهید آیت الله دستغیب شیراز نیز گفت: این تجهیزات در آزمایشگاه پاتولوژی این بیمارستان مستقر و به بهره برداری رسیده که شامل دستگاه «پروسسور بافتی» به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، دستگاه «میکروتوم» به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و دستگاه «پارافین دیسپنسر» به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان است.

حمید پناهیان افزود: با توجه به اینکه در این بیمارستان ماهانه بین ۶۰۰ تا ۷۵۰ عمل جراحی انجام می شود، وجود آزمایشگاه پاتولوژی در این بیمارستان برای سرعت بخشیدن در روند تشخیص ضروری بوده و با استقرار و راه اندازی این آزمایشگاه، دیگر نیاز به ارسال نمونه های تشخیصی به مراکز دیگر نیست، همچنین در گذشته نمونه های تشخیصی، با همکاری آزمایشگاه پاتولوژی بیمارستان حافظ انجام می شد.

طی ۱۷ سال گذشته افزون بر یک هزار و ۳۴۳ میلیارد تومان از سوی خیرین به حوزه سلامت فارس کمک شده است که ارزش روز تفاهم‌نامه‌ها به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

در استان فارس، طی سال‌های گذشته ۲ هزار و ۲۴۰ تفاهم‌نامه با خیرین منعقد شده است که ۶۴۳ تفاهم‌نامه در حوزه عمرانی به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان، ۳۸۴ تفاهم‌نامه در حوزه اهدای ملک به ارزش ۳۲۷ میلیارد تومان، در زمینه اهدای وسیله نقلیه ۸۳۱ تفاهم‌نامه به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و مابقی مربوط به حمایت از بیماران و دانشجویان بوده است.

۶۱۱۳ / ۲۰۲۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!