مرد پلید تهرانی شب ها وارد خانه های مردم می شد / این متهم را می شناسید؟


حوادث رکنا: رئیس کلانتری 169 مشیریه از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل برای چندمین بار خبر داد.

سرهنگ سید امین موسوی پور در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به افزایش آمار سرقت در این محدوده، تحقیقات تخصصی انجام شد و تصاویری از یکی از سارقان سابقه دار منزل در این محدوده به دست آمد.

وی افزود: همچنین نقاط آلوده منطقه نیز شناسایی و ماموران عملیات کلانتری به صورت محسوس و نامحسوس گشت زنی‌های خود را در نقاط آلوده فعال کردند که ساعت سه بامداد روز گذشته، یکی از تیم‌های مستقر کلانتری در محله‌ای از مشیریه به یک نفر مشکوک برخورد کردند که صورت اش را با شال پوشانده بود.

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه ادامه داد: فرد مذکور با یک کارتک فلزی در آپارتمانی را باز کرد و به راحتی داخل آپارتمان شد که ماموران با دیدن این اقدام متهم، پشت سر او وارد خانه شدند و مشاهده کردند در گوشه‌ای از پارکینگ وسایلی شامل ۲۰ جفت کفش و یک دوچرخه قرار داده شده و بنابر شواهد سارق برای بردن آن‌ها با صورت پوشیده به محل بازگشته بود.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران به دنبال این شخص رفتند تااینکه در ادامه متهم با دیدن پلیس به پشت بام رفت و در پشت بام دو خانه آن طرف‌تر زیر یک گونی خودش را پنهان کرد که پلیس متوجه اش شد و او را دستگیر و همراه لوازم سرقتی به کلانتری دلالت اش داد.

سرهنگ موسوی پور توضیح داد: سارق در کلانتری به سرقت اعتراف کرد و گفت وسایل را از انباری به پارکینگ برده بود تا آن‌ها را از خانه خارج کند؛ همچنین او به ۲۰ فقره سرقت منزل روی اعتراف کرد و مالباخته‌ها نیز او را شناسایی کردند درحالیکه چهار تن از آنان ساکن تهرانپارس بودند و مشخص شد متهم از طرف پایگاه چهارم آگاهی نیز تحت تعقیب بوده است.

بنا بر این گزارش، در کلانتری ۱۶۹ مشیریه پرونده‌ای علیه متهم تشکیل شد و او به مراجع قضایی معرفی، که با قرار وثیقه سه میلیارد تومانی روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403