سردار نقدی: باید زبان جهادی را جایگزین دیوان‌سالاری کنیم


سردار نقدی: باید زبان جهادی را جایگزین دیوان‌سالاری کنیم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه باید بتوانیم زبان جهادی را جایگزین دیوان‌سالاری کرده و مشارکت عمومی و مردمی را به کارهای‌مان اضافه کنیم، تصریح کرد: بسیج و گروه‌های جهادی آماده هر کاری برای انقلاب هستند.

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه باید بتوانیم زبان جهادی را جایگزین دیوان‌سالاری کرده و مشارکت عمومی و مردمی را به کارهای‌مان اضافه کنیم، تصریح کرد: بسیج و گروه‌های جهادی آماده هر کاری برای انقلاب هستند.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در اجتماع بزرگ جهادگران بسیج سازندگی با اشاره به ویژگی های جهادگران اظهارداشت: نوجوانی که غرق در ناز و نعمت است اما با جهادگران همراه می‌شود و به محروم ترین و دوردست ترین مناطق کشور برای کار جهادی می‌رود، منشا این کار چیزی نیست جز ولایت پذیری.

وی افزود: نظریه پردازان و روانشناسان بزرگ می گویند بهترین روش برای تربیت بشر این است که آنچه برای خودت می پسندی برای دیگران نیز بپسند اما الگوی فاطمی به ما می‌گوید اول همسایه ات بعد خودت. امروز ما برای آنچه رهبر انقلاب از ما خواسته اند در اینجا جمع شده ایم، اما مشکل ما نبود سازوکارهای لازم برای استفاده از ظرفیت جوانان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه ما باید بتوانیم زبان جهادی را به جای دیوان سالاری جایگزین کنیم و مشارکت عمومی و مردمی را به کارهایمان اضافه کنیم، تصریح کرد: بسیج و گروه های جهادی آماده هر کاری برای انقلاب است.

سردار نقدی گفت: همه چیز برای یک جهاد و جهش بزرگ آماده است و ان شاء الله با شما جوانان که آماده خدمت رسانی به مردم هستید خواهیم توانست الگوی اسلامی را به جهان بشریت عرضه کنیم.

سردار سپهر: مسئولان زمینه خدمت‌رسانی بسیجیان را فراهم کنند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: از همه مسؤولان درخواست داریم زمینه خدمت و محرومیت‌زدایی را برای بسیجیان فراهم کنند.

سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در اجتماع بزرگ جهادگران بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج بعنوان حزب انقلاب اسلامی و بزرگترین نهاد مردمی و جهادی امروز افتخار دارد که با بیش از ۱۲ هزار گروه جهادی، آمادگی عملیاتی کردن پیام رهبر معظم انقلاب را دارد.

وی افزود: رهبری فرمودند "امروز ویژگی عمل جهادی هویت ما را تشکیل می دهد" ما نیز امادگی داریم در این اجتماع بار دیگر میثاق ببنیدم که با هماهنگی دستگاه ها و مسئولین کار جهادی را در کشور پیش ببریم.

سردار سپهر در پایان تاکید کرد: از همه مسئولین درخواست داریم زمینه خدمت و محرومین زدایی را برای بسیجیان فراهم کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم