تاکسی‌های شهرری - ورامین به پایانه جوانمرد منتقل می شوند


تاکسی‌های شهرری - ورامین به پایانه جوانمرد منتقل می شوند

شهرری- ایرنا- معاون حمل و نقل اداره کل امور فنی و عمرانی استانداری تهران گفت: با آغاز به کار پایانه جوانمرد قصاب بعنوان بزرگترین پایانه جنوب پایتخت، تاکسی‌های خطی شهرری - ورامین به این مکان منتقل می شوند.

به گزارش ایرنا، مهدی محمود پور روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان ری اظهار داشت: جابجایی ایستگاه تاکسی ورامین به شهرری نباید باعث کوچکتر شدن سفره و کاهش درآمد رانندگان شود.

وی با بیان اینکه جابجایی ایستگاه تاکسی های ورامین از مترو شهرری به پایانه جوانمرد قصاب نباید موجب کاهش درآمد رانندگان تاکسی و سوء استفاده مسافرکش های شخصی بدون مجوز شود، عنوان کرد: پلیس راهور و شهرداری منطقه ۲۰ با نصب دوربین، افزایش نیروهای پلیس راهنمایی و تابلوهای راهنما جلوی این کار را بگیرند.

محمود پور ادامه داد: شهرداری منطقه ۲۰ باید با نصب بنر از انتقال ناوگان عمومی شهرری به ورامین در ایستگاه مترو جوانمرد و شهرری اظلاع رسانی کند.

وی با اشاره به معضلات ترافیکی خیابان های اطراف ایستگاه مترو شهرری، تصریح کرد: شهروندان اطراف این ایستگاه مترو در حال حاضر از ترافیک سنگین، تردد بیشمار خودروها، نبود جای پارکینگ دچار مشکلات فراوان است که با جابجایی تمامی ایستگاه های این محل به پایانه جوانمرد بخشی از مشکلات حل خواهد شد.

محمود پور ابراز کرد: سیاست های ترافیکی باید به گونه ای اعمال شود که ضمن ارائه خدمات شهری به شهروندان، ساکنان محلات مختلف نیز دچار مشکلات فراوان ترافیکی نشوند.

وی یادآور شد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شهرداری تهران همکاری خوبی با شهرهای استان تهران در خصوص جابجایی مسافر و ایجاد پایانه‌های مختلف در مبادی ورودی کلانشهر تهران انجام داده است.

معاون حمل و نقل اداره کل امور فنی و عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: ساخت پایانه پنج و نیم هکتاری جوانمرد قصاب یکی از نمونه های بارز خدمات شهرداری تهران برای انتقال مسافران جنوب استان تهران به مرکز شهر با استفاده از حمل و نقل چند وجهی است.

جلسه شورای ترافیک شهرستان ری با موضوع بررسی مشکلات جابجایی ایستگاه تاکسی های خط ورامین ـ شهرری به پایانه مترو جوانمرد قصاب امروز چهارشنبه با حضور مهدی محمود پور معاون حمل و نقل اداره کل امور فنی و عمرانی استانداری تهران و جمعی از مسئولان ری و ورامین در فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهر محل ورود ساکنان بسیاری از شهرهای جنوبی استان از جمله پیشوا، ورامین و قرچک به کلانشهر تهران است.

/۶۰۰۳/۳۲۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...