شهرهای جنوبی تهران ترافیک سنگینی را به شهرری تحمیل کرده‌اند


شهرهای جنوبی تهران ترافیک سنگینی را به شهرری تحمیل کرده‌اند

شهرری ـ ایرنا ـ معاون عمرانی و فنی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: تمامی ساکنان شهرهای جنوبی استان تهران برای رسیدن به مرکز پایتخت از شهرری عبور می کنند که این ترددها ترافیک سنگینی را به این شهر تحمیل کرده است.

به گزارش ایرنا، سید ناصر موسوی پور روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان ری اظهار داشت: عبور ساکنان شهرهای جنوبی استان تهران از جمله ورامین، قرچک، پیشوا از شهرری مشکلات عدیده ای از جمله ترافیک سنگین در میادین اصلی این شهر را به ساکنان منطقه ۲۰ تهران تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه مسیر دسترسی ایستگاه مترو تهران هم اکنون از میادین "هادی ساعی" و " فرمانداری" عبور می کند، افزود: مسیرهای دسترسی به مترو شهرری در طول روز شاهد ترافیک سنگین است که می توان با جابجایی تاکسی‌های خطی ورامین، قرچک و پیشوا این ترافیک را به حداقل رساند.

موسوی ادامه داد: پایانه مترو جوانمرد از پنجم شهریور ماه به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد که امیداواریم با انتقال ایستگاه تاکسی‌ها به این پایانه شاهد کاهش ترافیک در شهرری و رضایتمندی شهروندان باشیم.

معاون عمرانی فرمانداری ری با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها از جمله شهرداری منطقه ۲۰، فرمانداری، پلیس راهور و امنیت، تمهیدات لازم را برای انتقال ایستگاه تاکسی‌های ورامین ـ شهرری به پایانه جوانمرد اندیشیده اند، افزود: رانندگان تاکسی نباید از کاهش درآمد خود نگران باشند.

موسوی یادآور شد: تمهیدات لازم از جمله پنج دستگاه خودرو ون برای انتقال رایگان مسافران ورامینی از ایستگاه شهرری به پایانه جوانمرد قصاب اندیشیده شده و همچنین تمامی تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی‌های لازم برای راهنمایی مسافران مترو صورت گرفته است.

جلسه شورای ترافیک شهرستان ری با موضوع بررسی مشکلات جابجایی ایستگاه تاکسی های خط ورامین ـ شهرری به پایانه مترو جوانمرد قصاب امروز چهارشنبه با حضور مهدی محمود پور معاون حمل و نقل اداره کل امور فنی و عمرانی استانداری تهران و جمعی از مسئولان ری و ورامین در فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهر محل ورود ساکنان بسیاری از شهرهای جنوبی استان از جمله پیشوا، ورامین و قرچک به کلانشهر تهران است.

۶۰۰۳/۳۲۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست