مشاوره رایگان باروری و ناباروی در نمایشگاه مادر و کودک ارائه می‌شود


مشاوره رایگان باروری و ناباروی در نمایشگاه مادر و کودک ارائه می‌شود

گروه سلامت ــ مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا جهاد دانشگاهی همزمان با برگزاری نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک، خدمات مشاوره‌ای رایگان سلامت جنسی، تغذیه و رژیم درمانی، ناباروری و بارداری به مراجعین نمایشگاه ارائه می‌کند.

مشاوره رایگان باروری و ناباروی در نمایشگاه مادر و کودک ارائه می‌شودبه گزارش ایکنا، مرکز فوق‌تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا، همزمان با آغاز نمایشگاه مادر و کودک که از فردا ۲۴ مردادماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود، خدمات مشاوره رایگان درمان ناباروری ارائه می‌دهد.
مشاوره مربوط به سلامت جنسی، تغذیه و رژیم درمانی، بارداری و ناباروری نیز از جمله دیگر خدمات رایگان مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا در این نمایشگاه است.
متقاضیان می‌توانند در تاریخ بیست و چهار لغایت بیست و پنجم مرداد ماه از ساعت دوازده تا پانزده، مشاوره سلامت جنسی و از تاریخ بیست و شش لغایت بیست و هفتم مرداد ماه، مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دریافت کنند.
همچنین روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه بیست و چهارم، بیست و پنجم و بیست و ششم مرداد ماه مشاوره بارداری و ناباروری از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۵ در این غرفه ارائه می‌شود.
یادآور می‌شود، کارگاه‌های تخصصی این مرکز نیز در روز‌های برگزاری نمایشگاه مادر و کودک از ساعت ۱۳ تا ۱۴ در محل برگزاری کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه برگزار می‌شود. کارگاه نقش سلامت جنسی در تحکیم خانواده، روز‌های پنجشنبه و جمعه و کارگاه ملاحظات تغذیه‌ای قبل از بارداری تا شیردهی، روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند در آن حضور داشته باشند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان