تجمع بزرگ بسیجیان جهادگر در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد


تجمع بزرگ بسیجیان جهادگر در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد

شهرری- ایرنا- تجمع بیش از یکهزار و 500 نفر از بسیجیان جهادگر سراسر کشور با حضور مسئولان لشکری و کشوری عصر امروز (چهارشنبه) در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این تجمع در راستای دیدار اخیر جمعی از جهادگران بسیجی با مقام معظم رهبری که به صورت خصوصی برگزار شد و معظم له پیام مهمی را با عنوان «جوانان عزیز گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی» را صادر نمودند، برگزار شد که این پیام مبنای جدیدی از فعالیت گروه‌های جهادی قرار گرفت.

این مراسم با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، سردار قالیباف عضو شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سرهنگ محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور و بیش از یکهزار و ۵۰۰ جهادگر بسیجی سراسر کشور در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار داشت: تجمع جهادگران بسیجی یادآور عرصه های جهاد و دفاع از انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

سردار محمدحسین سپهر افزود: امروز جهادگران به فرمان مقتدای خود برای حضور در عرصه‌های سازندگی آماده هستند و در زمینه محرومیت زدایی خدمات رسانی می کنند.

وی از بین بردن فقر و خشکاندن ریشه آن را از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های جهادگران دانست و گفت: تمامی جهادگران امروز همانند دوران دفاع مقدس در مبارزه با دشمنان انقلاب، اطاعت از رهبری و آبادانی و توسعه کشور به ویژه در مناطق کمتر برخوردار آماده هستند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: بسیج بزرگترین حزب انقلابی، نهاد مردمی و جوانان و مردان این آب و خاک به شمار می رود و با هماهنگی و تعامل بین دستگاه های مختلف و مردم باید اهداف این نهاد برجسته شوند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از ۱۲ هزار گروه جهادی، آمادگی شنیدن و عملیاتی کردن فرمان رهبری را دارند، افزود: زمینه محرومیت زدایی از سوی جهاد سازندگی فراهم شده و بسیجیان آماده خدمات به تمامی مناطق کشور هستند.

۱۹۷۰/۶۰۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر