شفافیت و صحت؛ نتیجه برگزاری الکترونیکی انتخابات


شفافیت و صحت؛ نتیجه برگزاری الکترونیکی انتخابات

نشست بررسی عملکرد کمیته فناوری اطلاعات پنجمین دوره انتخابات شورایاری محلات شهر تهران امروز در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برگزار شد

شفافیت و صحت؛ نتیجه برگزاری الکترونیکی انتخاباتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان در این نشست که با حضور اعضای کمیته برگزاری انتخابات شورایاری‌ها از بخش‌های مختلف شهرداری و دولت برگزار می‌شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های این گروه بزرگ برای به انجام رساندن این مهم، ICT را تغییر دهنده فرایند‌ها و فراتر از یک ابزار برای انجام کار‌ها توصیف کرد.
فرجود در این نشست، ضمن مرور درس آموخته‌های این پروژه، شهرداری تهران را در مسیر تغییر به سمت هوشمندی و افزایش بهره‌وری، پیشرو دانست و گفت: اینکه شهرداری در کاری که همیشه به نحو دیگری انجام می‌شده، تغییرات بزرگی ایجاد و به فناوری اعتماد کرده، گام بزرگی است که در صورت ادامه دار بودن این اعتماد، در آینده می‌تواند در سرنوشت شهر تأثیر مثبتی بر جا بگذارد و نتایج رضایت بخش تری نیز به دست آورد.
او در ادامه صحبت‌های خود، شفافیت، صحت، دقت و مشخص شدن آمادگی بالای الکترونیک شهروندان را از نتایج برگزاری این انتخابات به صورت تمام الکترونیک عنوان کرد و گفت: از مهم‌ترین اتفاقات و نتایج برگزاری این انتخابات این بود که موضوع هوشمندسازی از حاشیه به متن آورده شد و بسیاری متوجه شدند که «تهران هوشمند» تنها تئوری صرف نبوده و می‌تواند موجب تغییر فرایند‌ها و نوع انجام کار‌ها شود.
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران گفت: شهروندان، ارزش ایجاد شده را کاملاً درک می‌کنند و هرچه جلوتر می‌رویم انتظارات از ما بالاتر می‌رود و تا نقطه ایده آل راهی طولانی در پیش است. امیدوارم باتجربه به دست آمده از این کار گروهی بتوانیم تعامل مثبت‌تری برای رفع مشکلات با سایر بخش‌های شهرداری تهران داشته باشیم که نتیجه نهایی آن ارائه خدمات مطلوب‌تر و افزایش کیفیت زندگی آنان است.
در بخش دیگری از این مراسم، سید حمید طهایی، دبیر ستاد هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران، ضمن ابراز امیدواری برای استفاده از اندوخته تجربه برگزاری این انتخابات در سایر حوزه‌های کشور گفت: برگزاری این انتخابات در سطح محلات شهر تهران با تعدد حوزه‌های انتخاباتی کار بسیار بزرگی بود. به‌ویژه که شهرداری تهران، نهاد تخصصی ویژه برگزاری انتخابات ندارد، اما طی زمانی کوتاه توانست کار بزرگی را به سرانجام خوبی برساند.
همچنین در ابتدای جلسه نصرتی معاون سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به ارایه گزارشی جامع از برگزاری انتخابات پرداخت و در پایان نشست نیز از تمامی اعضای کمیته فناوری اطلاعات پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا