دو طالب جنگجو در حمله هوایی نیروهای امنیتی در لوگر کشته شدند


دو طالب جنگجو در حمله هوایی نیروهای امنیتی در لوگر کشته شدند

در یک حمله هوای نیروهای امنیتی در ولایت لوگر دو تن از جنگجویان گروه طالبان به قتل رسیدند و یک تن دیگر شان مجروح شده اند. شاپور احمدزی سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت لوگر به خامه پرس گفت که حوالی ساعت 7:30 صبح امروز سه تن از افراد مسلح والی نام نهاد گروه طالبان برای ولایت لوگرکه می خواستند ذریعه یک عراده موترسایکل از ساحه دشت خاکه به سمت...

دو طالب جنگجو در حمله هوایی نیروهای امنیتی در لوگر کشته شدند

در یک حمله هوای نیروهای امنیتی در ولایت لوگر دو تن از جنگجویان گروه طالبان به قتل رسیدند و یک تن دیگر شان مجروح شده اند.

شاپور احمدزی سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت لوگر به خامه پرس گفت که حوالی ساعت ۷:۳۰ صبح امروز سه تن از افراد مسلح والی نام نهاد گروه طالبان برای ولایت لوگرکه می خواستند ذریعه یک عراده موترسایکل از ساحه دشت خاکه به سمت ولسوالی چرخ بروند در میسر راه مورد حمله هوایی نیروهای امنیتی قرار گرفتند که در نتیجه آن دو تن از جنگجویان متذکره با دو میل سلاح های دوربین دار و یک عراده موتر سایکل از بین رفتند و یکی دیگر شان که برادر زاده حاجی لالا والی نام نهاد گروه طالبان برای ولایت لوگر بود زخمی شده است.

اقای احمدزی افزود اسامی ملا نقیب الله فرزند عزیز الله یک تن از قوماندانان برجسته گروه طالبان که در اکثر ناامنی های مرکز ولایت لوگر مخصوصا قریه پادخواب شانه و مسیر شاهراه نمبر ۲ لوگر_پکتیا که در مربوطات بازار خضر سهم فعال داشت شب گذشته در نبرد با نیروهای امنیتی کشته شده است و همچنان دو تن از محافظانش زخمی شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...