لزوم نمایش مقتدرانه دستاوردهای نظامی ایران به جهان


لزوم نمایش مقتدرانه دستاوردهای نظامی ایران به جهان

مسئول دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش و به همراه ارشد نظامی نیروی زمینی ارتش از دفتر ایسنای یزد بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، ناخدا«سعید نصیری» مسئول دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سرگرد«محمد حسین علیزاده» ارشد نظامی نیروی زمینی ارتش در استان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران در یزد بازدید کردند.

ناخدا نصیری در این بازدید با اشاره به نقش اصحاب رسانه در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور، اظهار کرد:‌ خبرنگاران در حقیقت حلقه وصل بین مسئولان و جامعه هستند و نقش مهمی در بیان صحیح دستاوردهای دولتمردان در حوزه‌های مختلف ایفا می‌کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که نمایش مقتدرانه دستاوردهای نظامی، علمی و آموزشی کشور را ضروری دانست و افزود:‌ توسعه کشور مستلزم همکاری و همراهی تمام عناصر نظام است.

این مسئول نظامی با اشاره به اهمیت رکن پنجم ارتش، گفت:‌ بسیاری از مردم یاری‌های نیروهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب عملیات رکن پنجم انجام می‌شود و این بیانگر احساس مسئولیت اجتماعی این نیروی انقلابی و متعهد به نظام است.

نصیری در پایان سخنان خود با اشاره به دستاوردهای ارتش در حوزه‌های مختلف نظامی، آموزشی و اجرایی، خاطرنشان کرد:‌ ما ارتشی‌ها خدمت به ملت ایران را وظیفه خود دانسته و در همه حال و سربازی ایران افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همان داند