یادبود «شهدای منا» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول


یادبود «شهدای منا» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل ــ دویست و سی و ششمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن شهرستان علی‌آباد کتول عصر روز گذشته، 22 مردادماه با یادبود شهدای منا برگزار ‌شد.

یادبود «شهدای منا» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

به گزارش ایکنا؛ دویست‌‌وسی‌وششمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی‌آباد کتول با عنوان «عرفه و عرفات، درگاه محرم حسینی و مقاومت» و به یاد شهیدان فاجعه منا عصر روز سه‌شنبه، 22 مردادماه برگزار ‌‌شد.
در این مراسم که از ساعت 18:30 تا 20:15 در محل مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار ‌شد، سیدیوسف حسینی، قاری ممتاز قرآن و نفر برتر مسابقات استان سمنان به تلاوت آیات کلام‌الله مجید ‌پرداخت و در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل حکیمی، حافظ کل قرآن، نکات تفسیری آیات تلاوت شده را بیان ‌کرد. همچنین، در بخش پایانی این مراسم قرآنی و معنوی نیز برنامه‌های مختلفی همچون قرعه‌کشی و اهدای جوایز اجرا ‌شد.
یادآور می‌شود، این جلسات قرآنی سه‌شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام‌جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌‌دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش جالب صداپیشه جناب‌خان بعد از دیدن عکس رامبد جوان