فرمانده نیروی دریایی و مدیرعامل منطقه آزاد کیش از ناوشکن الوند بازدید کردند


فرمانده نیروی دریایی و مدیرعامل منطقه آزاد کیش از ناوشکن الوند بازدید کردند

کیش - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ناوشکن الوند در بندرگاه کیش بازدید کردند.

در جریان این برنامه غلامحسین مظفری و دریادار حسین خانزادی ضمن بازدید از قسمتهای مختلف "ناوشکن الوند، در خصوص ویژگیهای این ناوشکن و ماموریتهای آن گفتگو کردند.

ناوشکن الوند برای انتقال نیروها و عملیات پشتیبانی از مسابقات غواصی در عمق ارتش های جهان در اسکله تجاری این منطقه آزاد کیش پهلو گرفته است.

در این رنامه که دریادار دوم سلیمی پناه، معاون آموزش نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی و اصحاب رسانه حضور داشتند بخش های مختلف این ناوشکن از جمله کابین کنترل و فرماندهی، عرشه، سیستم های هدایت ناو، سامانه کنترل آتش و رادارناوبری مورد بازید قرار گرفت.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش در این بازدید ضمن آشنایی با روند فعالیت نیروهای خدوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در عملیات های دریایی و تقدیر از تلاش مسئولانه آنها تاکیدکرد: ساخت مستندی از بخش های مختلف ناوشکن و شرایط فعالیت یگان های نظامی در عملیات های دریایی، هموطنانمان را در جریان رشادت ها و روندسخت حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و امنیت آبهای بین المللی قرار می دهد.

دریادارخانزادی نیز با اشاره به شرایط سخت اقامت طولانی مدت بر روی ناوشکن درعملیات های دریایی گفت: این شناور جزو اولین ناوشکن های پیشرفته کشور بوده و از تجهیزات کاملی برخوردار است .

وی با اشاره به سرعت بسیارزیاد ناوشکن الوند به عنوان عامل موفقیت عملیات ها و گشت زنی های دریایی افزود: زمان ماموریت ها گاه 3 تا 5 ماه طول می کشد.

همچنین ناخدا دوم عرشه حسین بهرامی فرمانده ناوشکن نیز با بیان اینکه ناوشکن الوند تاکنون در عملیات های متعددی در خلیج فارس و آبهای بین المللی شرکت کرده که نجات کشتی های ایرانی و چند کشتی خارجی از دست دزدان دریایی در خلیج عدن از جمله این ماموریت ها بوده است .

1339

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج