راه یابی عبدالهی به دیدار رده بندی مسابقات کشتی جوانان جهان


راه یابی عبدالهی به دیدار رده بندی مسابقات کشتی جوانان جهان

آقای علیرضا عبدالهی به دیدار رده بندی وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان راه یافت

راه یابی عبدالهی به دیدار رده بندی مسابقات کشتی جوانان جهانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما دیدار‌های شانس مجدد پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان امروز در تالین استونی برگزار شد و دو نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.
در وزن ۷۴ کیلوگرم آقای محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، از سد داوود علیزالاف از بلاروس گذشت، اما در ادامه مقابل داوید کار از آمریکا و دیوید بیتانوف از روسیه مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
در وزن ۹۲ کیلوگرم آقای علیرضا عبداللهی ابتدا مغلوب آلان باگایف از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه ابتدا پولات پولاتچی از ترکیه را شکست داد، سپس از سد آسخاب حمزاتوف از آذربایجان گذشت و راهی دیدار رده بندی شد.
امشب و در مسابقات پایانی پنج وزن دوم آقای امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف ماسون پاریس از آمریکا می‌رود و آقای علیرضا عبدالهی نیز با آگجا از آلمان کشتی می‌گیرد.
در روز نخست این مسابقات، آقای امیرحسین مقصودی و عباس فروتن در اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم دو مدال طلا برای کشورمان کسب کردند و آقای محمدصادق فیروزپور نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج