تزریق ناامیدی به جامعه مهمترین تهدید داخلی است


تزریق ناامیدی به جامعه مهمترین تهدید داخلی است

شهرکرد- ایرنا- استاندا چهارمحال و بختیاری گفت: القای ناکارآمدی و تزریق ناامیدی به جامعه از مهمترین تهدیدات داخلی کشور است.

اقبال عباسی روز چهارشنبه در جلسه ستاد پدافندغیرعامل استان که با حضور معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار داشت: در برخی موارد در داخل کشور عده‌ای بدنبال ناامید کردن مردم هستند و عملکرد همه مسئولان و مدیران را مخدوش جلوه می‌دهند.
وی ادامه داد: این روزها رواج تهمت‌ها، دروغ، سیاه‌نمایی و تخریب ها گسترش بیشتری پیدا کرده است و این موضوع امید و انسجام بین مردم را از بین می‌برد.
عباسی تصریح کرد: با ادبیات تخریب نباید بدنبال توسعه یافتگی و رضایتمندی مردم باشیم بلکه باید این حقیقت را بپذیریم که هر دولتی دارای نقاط ضعف و قوتی است و هیچ مجموعه‌ای بی عیب و نقص نیست.
استاندار چهارمحال و بختیاری، تعهد نسبت به مسئولیتی که مدیران می‌پذیرند را از مهمترین مصادیق پدافند غیرعامل دانست و تصریح کرد: مدیران بیش از آنکه بدنبال حفظ پست و میز خود باشند باید برای ایفای صحیح و متعهدانه مسئولیتی که عهده‌دار شده‌اند، برنامه داشته باشند.

عباسی خاطرنشان کرد: با انسجام و وحدت و خدمت صادقانه به مردم می توان روح امید را در جامعه تقویت و از این طریق برنامه ها و اهداف خود را به بهترین نحو پیگیری کرد.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...